برگزاری اولین آیین نکوداشت زنان مفاخر در اراک

اولین آیین نکوداشت زنان مفاخر استان مرکزی با حضور ستاندار "مشاور وزیر کشور، مقدسی نماینده مجلس فرجی مدیرکل دفتر بانوان، وجمعی از مسولان استان امروز در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین مرکزی، در این آیین استاندار مرکزی با اشاره به جمعیت مفاخراستان نسبت به کشور گفت : نکته ای که باعث شد  دبیرخانه زنان مفاخر در استان تشکیل و این آیین امروز برگزار شود، تعداد بالای مفاخر استان در کشور   است.

سید علی آقازاده تصریح کرد : بیش از ۲۰درصد از مفاخر کشور در استان مرکزی بوده واین نشان دهنده ظرفیت علمی، اجتماعی وسیاسی استان مرکزی است.

وی هدف از برگزاری این مراسم این  را معرفی بانوان فاخر استان و توصیه به دختران جوان وزنان برای استمرار این راه و حفظ این سابقه در کشور، عنوان کرد و افزود : اگر ما امروزه در کشورمان شاهد حماسه سرایی ها وحماسه سازی ها هستیم به خاطر شهدا، مادران و همسران شهدا که جزو مفاخر استان هستند، می باشد.

استاندار مرکزی متذکر شد : امروز برای ما یک افتخار است که استان مرکزی اولین استان زنان مفاخر کشور است و برگزاری آیین نکوداشت زنان مفاخر استان بتواند منبع و منشا اثرات مثبت، همچنین استمرار و ادامه آن باشد.

آقا زاده در  پایان تصریح کرد : .شرایط امروز استان در زمینه به کارگیری نیروهای زن و بانوان موفق را در استان مرکزی شاهد هستیم و خواستار ادامه پیدا کردن این موضوع در پست های شغلی مدیریتی و سایر مقامات هستیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =