مصاحبه مربیان و کاپیتان‌های ایران و کانادا/ معروف: دمشان گرم!

معروف کاپیتان ارومیه‌ای تیم ملی با تمجید از حمایت همه‌جانبه هواداران از تیم ملی گفت: دمشان گرم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بازیکنان تیم‌ملی ایران و مربی کانادا، حمایت تماشاگران را یکی از دلایل پیروزی تیم ایران عنوان کردند.

انگیزه بازیکنان ارومیه‌ای به برد کمک کرد

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی در مصاحبه مطبوعاتی پس از پایان بازی گفت: به بهترین شکل هفته سوم را آغاز کردیم و در این میان انگیزه بازیکنان در شهر خود نیز کمک کرد.
وی افزود: در ست اول عالی بودیم ولی در ست دوم تیم حریف عملکرد خوبی داشت با این حال توانستیم با یک نتیجه خوب زمین را ترک کنیم.
سرمربی تیم ملی اظهار کرد: تماشاگران ارومیه‌ای در این بازی بی نظیر بودند و با حمایت خود به تیم روحیه دادند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: از تماشاگران ارومیه خیلی تشکر می‌کنم که خیلی خوب تیم را حمایت کردند. گاهی خوب نبودیم، اما ما را حمایت کردند و امیدوارم این حمایت در آینده هم ادامه داشته باشد.

تمجید معروف از تماشاگران

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: هدف گذاری فدراسیون کسب سهمیه المپیک است و در این رقابت ها نیز تا این لحظه بهترین عملکرد را داشته ایم.
وی با تمجید از حمایت تماشاگران اظهار کرد: از تمام کسانی که امروز در سالن بودند و تیم ملی را تشویق کردند، تشکر می کنم. دمشان گرم! 

نشست

جو سالن، تمرکز را از تیم ما گرفت

گلن هوگ، سرمربی تیم ملی والیبال کانادا هم گفت: جو سالن بی‌نظیر بود و بازی در این جو سخت و تیم ما هم نتوانست تمرکز لازم را از دست دادیم.
وی ادامه داد: بدلیل حضور در مسابقات آتی، در حال حاضر ۲ پاسور خوب خود را در اختیار نداریم که البته کبود بازیکن در کشور کانادا مشکلاتی را نیز ایجاد کرده است.

تلاش ما کسب امتیازات کامل بازی‌های بعدی است

محمد موسوی بازیکن تیم ملی با قدردانی از حمایت همه جانبه هواداران گفت: حفظ تمرکز برای ادامه پیروزی در بازی ها مهم‌ترین برنامه کادرفنی بود که خوشبختانه توانستیم با مدیریت استرس، این بازی را به بهترین شکل پایان رساندیم.
وی ادامه داد: در بازی‌های بعدی نیز تمام تلاشمان کسب امتیازات کامل بازی‌های بعدی است.

برد را تقدیم مردم می‌کنم

محمدرضا حضرت‌پور لیبرو تیم ملی با اشاره به جو بی‌نظیر سالن گفت: خوشحالیم این برد را کسب کردیم و من این برد را به آنها تقدیم می کنم.
وی ادامه داد: هدفمان برد در بازی‌های آینده و شاد کردن مردم هستیم.

تماشاگران، پیش از شروع ما را پیروز کردند

میلاد عبادی‌پور لژیونر والیبال کشورمان نیز گفت: بازی در چنین جوی آسان نیست و حمایت تماشاگران پیش از بازی، ما را پیروز کرد.
وی افزود: ۲ بازی سخت دیگر پیش رو داریم و با حمایت این تماشاگران بدنبال پیروزی خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1269979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =