ضرورت ورود بخش خصوصی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه استان البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به تاکیدات استاندار محترم در راستای برگزاری پر شور مردم در انتخابات، بخشداران باید نسبت به مشارکت حداکثری مردم اهتمام جدی داشته باشند.

علی درویش پور در اولین نشست مشورتی استانی بخشداران استان البرز در امور دهیاری ها افزود: با توجه به اینکه در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم باید برنامه ریزهای لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات اتخاذ شود.  

وی گفت: مشارکت حداکثری  در انتخابات، ثمره رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی است بنابراین در راستای ارائه خدمات و تامین رفاه زندگی مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات استاندار محترم در راستای برگزاری پر شور مردم در انتخابات، بخشداران باید نسبت به مشارکت حداکثری مردم اهتمام جدی داشته باشند.
 

 بخشداران استان البرز در خط مقدم اجرای سیاست های توسعه استان البرز قرار دارند

درویش پور گفت: بخشداران در عرصه مدیریت فرابخشی، شأن و جایگاه ویژه ای دارند و در حوزه های مختلف می توانند مدیریت اثر بخشی داشته باشند. 

وی ادامه داد: موفقیت بخشداران در پیشبرد اهداف رشد و آبادانی استان مشروط بر تعامل نزدیک و مستمر با مسئولین اجرایی استان است.

معاون هماهنگی امورعمرانی گفت: تمامی مدیران اجرایی استان موظف هستند مسئولانه و متعهدانه نسبت به اجرای ملاحظات و دستورات استاندار محترم اهتمام ویژه داشته باشند.

رشد و شکوفایی صنعت گردشگری لازمه توسعه اقتصادی استان البرز است

وی تاکید کرد: رونق اقتصادی استان زمانی میسر می شود که بتوان از قابلیت های گردشگری استان به نحو احسن بهره وری نمود. 

علی درویش پور گفت: توجه ویژه نسبت به صنعت گردشگری در جهت رونق اقتصادی استان باید در دستور کار مسئولین و مدیران قرار گیرد.

وی عنوان کرد: برای رونق کسب و کار در حوزه گردشگری باید اجرای طرح ها و پروژه هایی که زود بازده هستند در اولویت قرار بگیرند

ورود بخش خصوصی برای پیشبرد برنامه های توسعه استان امری بسیار ضروری است

این مسئول با تاکید بر مشارکت فعالان اقتصادی برای تسریع در اجرای طرح ها و پروژه های استان البرز افزود: توسعه و آبادانی استان تنها با مشارکت اقتصادی بخش خصوصی میسر است .

وی در ادامه گفت: برای تحقق چشم اندازهای توسعه  استان همکاری و تعامل نزدیک با بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بسیار ضروری است.

وی در پایان یادآور شد: برای تسریع در بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان های البرز، جلسات بخشداری ها باید به طور مستمر و منظم برگزار شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =