مدارس هیات امنایی خرم‌آباد سطح‌بندی می‌شوند

فرماندار خرم آباد در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: مدارس هیات امنایی خرم اباد در راستای تعیین نرخ ارائه خدمات آموزشی و پرورشی(شهریه) سطح بندی خواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، اسد عبداللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شماره دو فرمانداری برگزار شد، گفت: شورای آموزش و پرورش از مهمترین و کاربردی ترین شوراهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مسئولین نگاه ویژه ای به مصوبات آن دارند.
 فرماندار خرم آباد تصریح کرد: فرهنگ مهمترین لازمه توسعه است و آموزش بهترین راهکار ترویج فرهنگ محسوب می شود، از همین روی آموزش و پرورش باید با نگاه ویژه به فرهنگ، سنگ بنای توسعه ی جامعه را ایجاد نماید.
تبدیل مدارس عادی دولتی به هیات امنایی غیر قانونی
 وی ادامه داد: بر اساس رای دیوان عدالت اداری کشور در آبان ماه سال گذشته، تبدیل مدارس عادی دولتی به هیات امنایی غیر قانونی بوده و آموزش و پرورش باید در سال تحصیلی جدید این رای را اجرایی کند.
 عبداللهی سپس به موضوع تعیین نرخ ارائه خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی اشاره و تاکید کرد: طی دو هفته آینده و با حضور یک تیم کارشناسی متشکل از نماینده فرمانداری و آموزش و پرورش، کلیه ی این مدارس مورد بازدید قرار گرفته و در سه سطح رتبه بندی خواهند شد تا در جلسه ی آینده ی شورا و بر اساس نتایج گزارشات تیم کارشناسی،میزان افزایش نرخ خدمات آموزشی و پرورشی در مدارس هیات امنایی مصوب و اعلام شود.
 رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خرم آباد در پایان اذعان داشت : اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جلسه ی آینده ی شورا گزارش وضعیت پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش نواحی یک و دو را ارائه دهد تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1270185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =