پرداخت تسهیلات به ۴۲۵۰ واحد خسارت دیده از سیل لرستان

رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند،افزود: ۴۲۵۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا خواجه ای در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده لرستان با اشاره به اینکه پس از وقوع سیل ۶ ستاد معین در مناطق مختلف لرستان مستقر شدند و نسبت به شروع عملیات بازسازی اقدام کردند، اظهار داشت: ۳۸ هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت که ۳۰ هزار و ۶۷۷ واحد خسارت دیده اعلام شد. بر همین مبنا نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان اقدام شد.
مقام ارشدبازسازی استان لرستان  با  بیان  اینکه  ۱۳۱۹ واحد شهری احداثی و ۱۴ هزار و ۷۴۰ واحد روستایی احداثی  و  در  مجموع‌  ۱۶ هزار و ۵۹ واحد احداثی مورد ارزیابی قرار گرفته است، تصریح کرد: در مجموع ۶۴۰۰ واحد تعمیری نوع یک و  ۱۱ هزار و ۱۷۷ واحد تعمیری نوع دو ارزیابی شده است.
ارزیابی ۱۰۳۳ واحد خسارت دیده شهری
وی یادآور شد: همچنین۱۰۳۳ واحد تجاری شهری و ۱۸۰ واحد تجاری روستایی خسارت دیده از سیل ارزیابی شدند.
خواجه ای با تاکید بر اینکه تا امروز ۲۳ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی به بانک های عامل معرفی شده اند، افزود: ۵۴۵۸ واحد احداثی، ۱۰۹۷۴ واحد تعمیری و ۶۶۸۰ واحد معیشتی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که در مجموع از این تعداد  ۵۰۰۲ واحد موفق به عقد قرارداد شده اند.
وی افزود: در مرحله اول ۲۳۹ واحد احداثی، ۳۰۱۵ واحد تعمیری و ۹۹۶ واحد معیشتی که در مجموع شامل ۴۲۵۰ واحد می شوند موفق به دریافت تسهیلات شده اند.
رئیس ستادهماهنگی بازسازی استان لرستان عنوان داشت: همچنین‌  ۱۲ هزار واحد کمک بلاعوض به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دریافت کرده اند.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1271831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =