بازدید مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری از زیرساخت‌ها و جاده‌های لرستان

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در طرح اربعین حسینی بازدید نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،با توجه به نزدیک شدن ایام طرح اربعین حسینی، مهندس منوچهر سلمان‌زاده مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ضمن بازدید از محورهای مواصلاتی استان لرستان که منتهی به استان های مرزی دخیل در طرح اربعین حسینی است زیرساخت های جاده‌ای و ظرفیت‌های این استان در حمل و نقل زائران اربعین را مورد ارزیابی قرار داد.
نقش بسزای لرستان در تردد زائران
سلمان زاده گفت: استان لرستان از آغاز طرح اربعین حسینی به عنوان استان معین مرز مهران نقش بسزایی در تردد زائران و حمل و نقل کالاهای مورد نیاز آنها داشته است از این رو باید تدابیری اندیشیده شود که امسال نیز از این ظرفیت استفاده شود.
مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که عبدالرسول لواسانی از همکاران دفتر ترانزیت و میثم قدمی معاون حمل و نقل راهداری لرستان وی را همراهی می کردند، ضمن بازدید میدانی از پایانه‌های مرکز استان و بررسی پتانسیل جابجایی مسافران اربعین حسینی در گفتگو با انجمن‌های صنفی حوزه مسافر از نقطه نظرات آنان مطلع گردید.
برپایه این خبر، سلمان‌زاده که سفر خود را از استان ایلام آغاز کرده بود، پس از حضور در لرستان راهی همدان گردید.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =