ارابه آزار و اذیت ۵ زن در تهران متوقف شد

ایسنا نوشت: راننده‌ای که تحت پوشش مسافربر اقدام به آزار و اذیت پنج زن کرده بود، دستگیر شد.

در تاریخ بیست و ششم آبان ماه سال گذشته پرونده‌ای در خصوص آزار و اذیت چند زن از سوی راننده یک دستگاه خودرو مسافربر از دادسرای امور جنایی به معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع و پی آن رسیدگی به پرونده در دستورکار مأموران قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، یکی از شاکیان که زنی جوان بود با حضور در پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: در ساعت ۲۱:۵۰ دوازدهم آبان ماه سال ۹۷ از مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد به مقصد حکیمیه سوار یک دستگاه خودروی پراید شدم، مدتی بعد راننده پس از پیاده کردن دیگر مسافران از مسیر اصلی خود منحرف شده و مرا به سمت جاده تلو برد و آنجا علیرغم اصرار و التماس‌هایم مرا مورد اذیت و آزار قرار داد و متواری شد.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه زنی دیگر نیز به پلیس آگاهی مراجعه و در اظهاراتی مشابه گفت: ساعت ۲۰:۳۰ چهاردهم آذر ماه سال ۹۷ از میدان نوبنیاد به مقصد میدان رسالت سوار یک دستگاه خودروی سواری پراید شدم، مدتی بعد در حالی که مسافری جز من در خودرو نبود، راننده کنار زیرگذر اتوبان شهید بابایی توقف کرده و پس از درگیری فیزیکی و کتک کاری مرا مورد اذیت و آزار قرار داد. سرانجام در نزدیکی بیمارستان الغدیر من را کنار خیابان رها کرده و متواری شد.

در ادامه تحقیقات با توجه به مشخصات ظاهری متهم تصویری از وی طراحی و در اختیار کارآگاهان و عوامل گشت پلیس قرار گرفت و همچنین مأموران با بهره گیری از روش‌های علمی، فرزند یکی از مالکان خودروهای سواری را که زنی میانسال بود، شناسایی کردند. با کسب این اطلاعات نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم صادر شد و به دنبال آن کارآگاها ن متهم را در حالی که از مخفیگاهش در حال خروج بود، دستگیر و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم دستگیر شده تحت بازجویی قرار گرفت و در حالی که در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب بزه انتسابی بود، پس از مواجهه با دلایل و مدارک به دست آمده و روبه رو شدن با شکات لب به اعتراف گشود و به دو فقره آزار و اذیت زنان اعتراف کرد. در ادامه تحقیقات اما سه نفر دیگر نیز اقدام به شناسایی متهم کرده و اعلام کردند که پس از سوار شدن به خودرو تحت عنوان مسافر از سوی راننده مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد که تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرایم احتمالی این راننده ادامه دارد.


۲۳۵۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =