لیگ والیبال ملت‌ها: برد قاطع ایران مقابل کانگوروها

تیم ملی والیبال ایران در شهر اردبیل موفق شد با نتیجه ۳-۰ استرالیا را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه هفته چهارم رقابت های لیگ والیبال ملت ها،تیم ملی والیبال ایران در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل پذیرای تیم ملی استرالیا است.

ست اول: ایران ۲۵-۱۹ استرالیا
در مسابقه امروز کولاکوویچ تغییراتی را در ترکیب تیمش به وجود آورده و ایران با این نفرات وارد زمین شد:سعید معروف، فرهاد قائمی، محمدجواد معنوی نژاد، علی اصغر مجرد، امیر غفور، علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور(لیبرو). ایران در ست اول بازی را خوب شروع نکرد و این تیم مهمان بود که توانست با بهره گیری از اشتباهات ملی پوشان ایرانی از شاگردان کولاکوویچ پیش بیفتد و این اختلاف را با نتیجه ۷-۴ هم حذف کند اما در ادامه با درخشش نفراتی چون فرهاد قائمی و امیر غفور به ویژه در سرویس ها، ایران توانست امتیازات عقب مانده را جبران کند و در نهایت بازی را در ست اول با نتیجه ۲۵-۱۹ به نفع خود خاتمه دهد.

ست دوم: ایران ۲۵-۱۹ استرالیا
ایران در این ست بر خلاف ست اول کاملا با قدرت مسابقه را آغاز کرد و اصلا به کانگوروها اجازه خودنمایی نداد و از همان امتیازات ابتدایی توانست با حریف فاصله مطمئن ایجاد کند و ایران در نهایت توانست این ست را با درخشش بازیکنان جوان تیم مثل علی اصغر مجرد با همان نتیجه ست نخست به سود خود خاتمه دهد.

ست سوم: ایران ۲۵-۱۴ استرالیا
با توجه به نتیجه دو ست قبلی خیال شاگردان کولاکوویچ از کسب برد در این مسابقه تا حدود زیادی راحت شده بود و ایران با آرامش خاطر بیشتری به بازی در این ست پرداخت. در این ست محمدجواد معنوی نژاد ستاره ایران بود و نقش پررنگی در برتری قاطع ایران در این ست ایفا کرد. استرالیایی ها که کاملا قافیه را در اردبیل باخته بودند،حرف خاصی برای گفتن در این ست نداشتند و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵-۱۴ به ایران واگذار کردند تا شاگردان کولاکوویچ با اقتدار در صدر جدول لیگ والیبال ملت ها باقی بمانند.

۲۵۴ ۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =