استاندار البرز، پیگیر ارتقا ایمنی و توسعه راه‌های استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به همجواری استان البرز با پایتخت و مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی، بیشترین ترددها با بار ترافیکی سنگین در محورهای مواصلاتی استان البرز انجام می شود بنابراین مدیران دستگاه های ذیربط در موضوع ایمنی راه ها باید نسبت به سایر استان ها مجدانه اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین ، علی درویش پور در جلسه کمیسیون ایمنی، حمل و نقل و سوانح رانندگی استان البرز گفت: تامین امنیت مسیرهای برون شهری و حفظ سلامت شهروندان باید در اولویت اقدامات مدیران و مسئولین دستگاه های ذیربط قرار گیرد.
وی تاکید کرد: بحث ایمنی راه ها، مورد تاکید استاندار محترم است و باید مجدانه مورد پیگیری قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی  اشاره کرد با توجه به همجواری استان البرز با پایتخت و مسیرهای منتهی به شهر های شمالی، بیشترین ترددها با بار ترافیکی سنگین در جاده ها و مسیرهای برون شهری استان البرز انجام می شود. بنابراین مدیران دستگاه های ذیربط در موضوع ایمنی راه ها باید نسبت به سایر استان ها بیشترین توجه را داشته باشند. 
وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی با هم افزایی و همکاری یکدیگر در بحث امنیت راه ها و جاده ها بیشترین اهتمام را داشته باشند.
درویش پور گفت: باید با بسیج تمامی امکانات در راستای امداد و نجات مسیرهای برون شهری اقدام شود.
وی ادامه داد: برای تسریع در تکمیل تجهیزات و امکانات کنترل ترافیک و ایمنی راه ها بسترهای لازم برای ورود بخش خصوصی به این حوزه را فراهم کنید. 
معاون هماهنگی امور عمرانی تاکید کرد: برای حفظ ایمنی جاده ها، مدیران دستگاه های اجرایی باید در حوزه کاری خود نسبت به تعهدات و مسئولیت خود اهتمام داشته باشند.
درویش پور گفت: جلسات کمیسیون ایمنی باید بطور مستمر و با حضور مدیران کلیه دستگاه های اجرایی اقدام شود.
وی افزود: کارایی و اثر بخشی اقدامات کمیسیون ایمنی مشروط بر توجه ویژه در اجرای به موقع مصوبات است که همکاری و تعامل نزدیک با سایر دستگاه های اجرایی را می طلبد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =