نخستین مصاحبه فرشاد احمدزاده پس از پرسپولیسی شدن: مجبور بودم بروم!

فارس نوشت: بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس ، گفت: اگر تجربه الان را داشتم از پرسپولیس نمی‌رفتم اما حالا به تیم برگشتم تا یک سال جدایی‌ام را جبران کنم.

فرشاد احمدزاده در خصوص بازگشت به پرسپولیس بعد از یکسال دوری، گفت: خدا را شکر می‌کنم که به پرسپولیس بازگشتم و جا دارد از کادر مدیریت و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم. امیدوارم که بتوانم یک سال غیبتم را در پرسپولیس جبران کنم و ان‌شاءالله که هواداران هم من را می‌بخشند تا بتوانم با عملکردم دل آنها را شاد کنم.

وی درباره اینکه جدایی‌اش از پرسپولیس با واکنش‌های منفی هواداران روبه‌رو شد و حالا می‌خواهد چطور با آنها ارتباط برقرار کند، افزود: ببینید من بازیکن پرسپولیس هستم و در آکادمی و پایه‌های این باشگاه رشد کردم. شرایطی پیش آمد که از پرسپولیس جدا شدم اما هواداران حق داشتند از من دلخور شوند ولی مطمئن باشند که آنقدر تلاش می‌کنم تا ناراحتی آنها را جبران کرده و دل آنها را به دست بیاورم. وظیفه همه ما این است که پرچم پرسپولیس را بالا نگه داریم و برای این موضوع تلاش خواهیم کرد.

احمدزاده درباره اینکه اگر زمان به عقب برگردد آیا باز هم از پرسپولیس جدا خواهد شد، تصریح کرد: اگر زمان به عقب برمی‌گشت از پرسپولیس جدا نمی‌شدم. سال گذشته شرایطی رخ داد که مجبور شدم از پرسپولیس بروم و مطمئن باشید اگر تجربه الان را داشتم چنین کاری نمی‌کردم. چند باشگاه به من پیغام دادند و پیشنهادهای خوبی هم از تیم‌های بالای جدول داشتم اما ضمن احترام به آنها باید بگویم که من همیشه پرسپولیسی‌ هستم و خوشحالم که دوباره به تیم محبوبم برگشتم.از همه تیم‌هایی که به من پیشنهاد همکاری دادند تشکر می‌کنم چون به من لطف داشتند اما خوشحالم که به پرسپولیس برگشتم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس بدون برانکو را چطور ارزیابی می‌کند تصریح کرد:‌به هر حال آقای برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشید و همه ما او را دوست داریم اما به خاطر برخی شرایط از پرسپولیس جدا شد هر چند که هیچ نامی بزرگ‌تر از نام پرسپولیس نیست و همه ما برای این نام تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس موفق باشد.

احمدزاده در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس بدون برانکو هم می‌تواند قهرمان شود، گفت: شک نکنید که پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می‌جنگد همه هم و غم ما این است که پرسپولیس قهرمان شود و یک درصد در این مسئله شک نکنید. همه مجموعه  پرسپولیس تلاش می‌کند تا بتوانیم باز هم قهرمان شویم.

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1272853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • NL ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 0
    بازیکن اخراجی تیم یازدهم یک لیگ درجه چهارم اروپا و موفقیت همیشه گی اش در لیگ ایران نشاندهنده و گویای همه چیز است درباره لیگ مافیایی ما .