‌بهره‌برداری از برق خورشیدی و موتور برق اضطراری در استان مرکزی

موتور برق اضطراری و برق خورشیدی امروز در اداره کل راهداری استان مرکزی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر آنلاین مرکزی،  امروز در مراسم بهره برداری از برق خورشیدی در محل  اداره کل راهداری استان از عوامل دست اندرکار کمک رسانی به سیل زدگان نیز تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش،   استاندار مرکزی در مراسم تجلیل از خدمتگزاران در سیل اخیر با اشاره به اینکه استان مرکزی در موضوع سیل یکی از اولین استان هایی بود که خدمات  به استان لرستان رساند افزود: استان مرکزی هم به استان گلستان و  خوزستان و هم لرستان ارسال ماشین  آلات و نیرو تجهیزات فنی و مهندسی و کمک ارزاق و کمک های اولیه داشت.

اقازاده استان مرکزی را  با بیش از ششصد کیلومتر آزاد راه و بزرگراه  جزء استان های مهم در حمل و نقل و ترابری برشمرد و متذکر شد : به لحاظ این حساسیت توجه به امور  مربوط به راهداری در این استان پراهمیت، خطیر و حساس است.

وی  بهره برداری از برق خورشیدی و  افتتاح برق اضطراری در محل اداره راهداری را در تقویت زیرساخت ها و روشنایی راه ها دانست.

به گزارش خبر آنلاین مرکزی، مدیر کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز  در سخنانش یکی از دغدغه های شورای ترافیک استان را باند برگشت به سمت اراک  که جزء نقاط پر ترافیک است، عنوان کرد و افزود :  با تشکیل تیم راهداری محوری، شانه خاکی و اصلاح شیب جاده باند برگشت به سمت اراک تا قبل از پایان  فصل تابستان به اتمام می رسد.

وی افزود: در استان ۳۲ نقطه ی ثبت شده ی حادثه خیز داریم که ۱۰ نقطه در مناقصه و عملیات اصلاح است، همچنین  نقاط حادثه خیزی که شناسنامه دار نیستند، ۲۱ نقطه بود که کاملا اصلاح شده است.

زندی فر تصریح کرد: بالای سیصد کیلومتر روشنایی راه های استان برقرار است و  توانستیم ۱۴ تقاطع پرحادثه را نیز با صرفه جویی در اعتبارات روشنایی روشن کنیم.

مدیرکل راهداری استان مرکزی متذکر شد : در برنامه کاری شش زیر گذر و سه ساختمان راهدار خانه و همچنین تاسیس ساختمان راهدار خانه در فراهان است که بناست در هفته دولت افتتاح شود.
در پایان این مراسم از مدیرکل راهداری و عوامل کمک رسانی به مردم سیل زده استان های لرستان و گیلان تقدیر شد و موتور برق اضطراری با ظرفیت ۱۵۰ کیلو ولت و برق خورشیدی ۲۰ کیلو ولت به بهره برداری رسید

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =