پشت پرده حملات به زنگنه/ چه کسانی به دنبال باج گرفتن هستند؟

جماران نوشت: عضو فراکسیون امید گفت: «مهندس زنگنه ثابت کرده که اهل باج دادن نیست. این ویژگی نقطه قوت او و برای کسانی که می‌خواهند از وزارت نفت باج بگیرند، نقطه‌ضعف به حساب می‌آید. مقابله با مفاسد نفتی سبب شده تا در روزهای گذشته شاهد هجمه‌های بی‌سابقه‌ای به ایشان باشیم.»

 غلامرضا حیدری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: «کارنامه وزیر نفت به اندازه‌ای روشن و مثبت است که جای هیچ‌گونه تردیدی برای توانمندی او باقی نمی‌گذارد. اینکه امروز کسانی و جریان‌هایی به دنبال تضعیف زنگنه هستند، باید دید آبشخورشان کجاست و چه ضرر و زیانی دیده‌اند که علیه یکی از بهترین مدیران جمهوری اسلامی هجمه وارد می‌کنند.»

عضو فراکسیون امید افزود: «مهندس زنگنه ثابت کرده که اهل باج دادن نیست. این ویژگی نقطه قوت او و برای کسانی که می‌خواهند از وزارت نفت باج بگیرند، نقطه‌ضعف به حساب می‌آید. مقابله با مفاسد نفتی سبب شده تا در روزهای گذشته شاهد هجمه‌های بی‌سابقه‌ای به ایشان باشیم.»

حیدری در پایان گفت: «نباید «بابک زنجانی» را نادیده گرفت؛ فردی که بدلیل تاراج درآمدهای نفتی کشور در زندان به سر می‌برد و به شکلی شگفت‌آور از داخل زندان برای وزیر نفت شاخ‌وشانه می‌کشد.»

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =