۲ دهه با انتخابات وزنه‌برداری؛ برگی از تاریخ/ عکس

انتخابات این دوره وزنه‌برداری یکی از معدود دوره‌هایی است که ۹ کاندیدا در آن شرکت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛انتخابات فدراسیون وزنه برداری روز شانزدهم تیرماه برگزار می شود.در این مطلب اشاره ای شده به برگزاری دو دهه از انتخابات این رشته ورزشی.از سال ۱۳۸۳ تا کنون.

سه شنبه ۱۱  اسفند ۱۳۸۳
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری با حضور ۴۰ نفر از اعضا برگزار و طی آن علی مرادی با کسب ۳۸ رای، برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس این فدراسیون برگزیده شد. در این مجمع نماینده کمیته ملی المپیک و آموزش و پرورش غایب بودند.

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۵
مجمع عمومی فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و طی آن بهرام افشارزاده با کسب ۴۲ رای از مجموع ۴۳ رای ماخوذه به عنوان رییس فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد. در این انتخابات مصطفی حکمت‌پور و حسن عرب‌شاهی نیز به عنوان کاندیدا حضور داشتند که هر دوی آنها به نفع بهرام افشارزاده کنار کشیدند.

پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۹
مجمع انتخابات رییس فدراسیون وزنه برداری با حضور ۴۵ عضو در هتل المپیک برگزار شد و در پایان حسین رضازاده با ۴۲ رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. مهران آذری از دور رقابت ها کنار رفت، حمید هیدارن هیچ رایی نیاورد و محمد حسین برخواه به عنوان اصلی‌ترین رقیب رضازاده ۳ رای آورد.

دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴
مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری با حضور  ۳۷ عضو مجمع در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان علی مرادی با کسب ۲۴ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. در این رای گیری احمد سعادتمند ۸ رای و کوروش باقری ۵ رای را به خود اختصاص دادند و علیرضا میرزایی و بهروز به‌مند هم رایی کسب نکردند. ضمن اینکه عبدالکریم پورکیانی، منوچهر رضاخانی، مهدی روحانی و سید عیسی عابدی به نفع علی مرادی از حضور در رای گیری انصراف دادند.

یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸
مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری با حضور ۴۵ عضو در هتل المپیک برگزار می شود. سجاد انوشیروانی، محمدرضا آخوندی، کوروش باقری، عبدالکریم پورکیان، حسین رضازاده، نصرت الله عابدینی، شهرام عظیمی، فرشاد غزالیان و علی مرادی نفراتی هستند که باید برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون رقابت کنند.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1273924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =