انتقام از نامادری در فضای مجازی/ بچه بودم خیلی آزارم داده بود

میزان نوشت: رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر بیان داشت: چندی پیش خانمی جوان با طرح شکایتی حوالی میدان آزادی اعلام کرد که تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی منتشر شده است.

شاکی مدعی بود: فردی ناشناس به من عناوین و صفت‌های ناروایی را نسبت داده و اقدام به انتشار تصاویری در اینستاگرام از من کرده است؛ از این فرد ناشناس شکایت دارم.

با تحقیقات پلیسی، بررسی و پایش مستندات منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این فرضیه مطرح شد که متهم با شاکی نسبت نزدیکی دارد و به احتمال زیاد با انگیزه انتقام‌گیری از او دست به چنین اقدامات مجرمانه‌ای زده است.

با اینحال هیچ ردپایی از متهم به دست نیامد و شاکی نیز خودش به هیچ فردی شک نداشت تا اینکه مشخص شد شاکی مسئولیت فرزند همسر خود را نیز به عهده گرفته است که در ادامه مدارک و دلایلی نیز علیه فرزند همسرش به دست آمد.

با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای، طی تماس تلفنی موضوع به پدر متهم اطلاع داده شد و او به همراه فرزندش در پلیس فتا تهران بزرگ حاضر شد و خیلی زود فرزند، به ارتکاب جرم معترف شد و تمامی اقداماتی که علیه نامادری اش انجام داده است را گردن گرفت.

متهم مدعی شد: پدرم سال‌ها پیش مادرم را طلاق داد و با خانمی که حالا نامادری ام هست ازدواج کرد. این خانم جوان در دوران کودکی رفتار مناسبی با من نداشت و بارها مرا مورد آزار و اذیت قرار داده بود و همین انگیزه‌ای شد که بعد از گذشت این سال‌های سخت، به فکر انتقام‌گیری از او بیفتم.

متهم در ادامه گفت: به همین دلیل در فضای مجازی اقداماتی را علیه او انجام دادم و حالا از کاری که کرده‌ام به شدت پشیمان‌ام و به خود می‌گویم‌ ای کاش همان موقع با پدرم در رابطه با رفتارهای نامادری‌ام صحبت می‌کردم تا یک روز کار به اینجا نکشد.

۱۷۴۷۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =