افزایش درآمد مدیریت پسماند کرج در سال ۹۸

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج اعلام کرد: سازمان مدیریت پسماند در سه ماهه نخست امسال در حوزه درآمدهای نقدی و تهاتری با افزایش ۲۵۹ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرآنلاین ، احمد ناصربخت در سیزدهمین جلسه پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی شهرداری کرج که به میزبانی سازمان مدیریت پسماند برگزار شد، گفت: میزان اعتبارات نقدی و تهاتری سازمان مدیریت پسماند در سال جاری، ۵۲ میلیارد و ۸۰۴ هزار تومان بوده که نسبت به اعتبارات سال گذشته نزدیک به هفت میلیارد کاهش داشت.

به گفته وی؛ این رقم معادل ۳۸ درصد از کل بودجه سازمان بوده و در میان سازمان های شهرداری کرج رتبه ششم را به دست آورده است.

ناصربخت؛ میزان جذب درآمدهای این سازمان را اعلام کرد و گفت: در سال ۹۷ رقم ۱۸ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان برابر با ۳۱ درصد از اعتبارات سازمان مدیریت پسماند جذب شد.

وی افزود: بر این اساس سازمان در میان سازمان های شهرداری کرج رتبه ششم جذب درآمدی در حوزه نقد و تهاتر را به خود اختصاص داده است.

به گفته ناصربخت؛ بیشترین میزان درآمد این سازمان در سال گذشته ناشی از جمع آوری و فروش زباله به میزان ۷۶ درصد و مال الاجاره ساختمان ها و تاسیسات بوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج در عین حال به تشریح درآمدهای سه ماهه نخست سال جاری سازمان مدیریت پسماند و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته نیز پرداخت و اضافه کرد: سازمان موفق شد در فروردین ماه ۲۴۴ درصد افزایش درآمد را نسبت به سال گذشته در کارنامه خود ثبت کند. همچنین در اردیبهشت ماه درآمد این سازمان افزایشی معادل ۲۰۸ درصد را نشان می دهد.

وی، افزایش درآمد خردادماه سازمان نسبت به خرداد سال ۹۷ را نیز ۳۵۲ درصد عنوان کرد که با این وصف سازمان مدیریت پسماند موفق به کسب رتبه دوم درآمدی در میان سازمان ها در خردادماه ۹۸ شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =