۳ نفر
۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
پویش «صاحبخانه خوب» به البرز رسید

فارس نوشت: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: پویش «صاحبخانه خوب» با هدف حمایت بیشتر از طبقه محروم جامعه، از سوی کمیته امداد در البرز راه‌اندازی شد.

محمد محمدی فرد اظهار داشت: با توجه به گرانی مسکن و افزایش ودیعه مسکن و اجاره‌بهای منازل مسکونی و نیز قرارگرفتن در فصل جابجایی مستأجران، خانواده های طبقه محروم بیش از سایر اقشار جامعه با مشکلاتی در زمینه تأمین مسکن مواجه شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ادامه داد: در این راستا کمیته امداد برای حمایت بیشتر از طبقه محروم جامعه که جامعه هدف این نهاد محسوب می‌شوند، پویش «صاحبخانه خوب» را راه‌اندازی کرده است و به موجب این ام،ر بستر لازم برای مدارای بیشتر صاحبخانه ها با مستأجران تحت پوشش کمیته امداد فراهم می شود.

وی اظهار کرد: حدود ۵۳ هزار نفر دراستان البرز تحت حمایت کمیته امداد هستند؛ این نهاد به منظور حمایت از خانوارهای تحت پوشش خود، تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی به حدود هفت هزار خانواده مددجوی مستأجر اختصاص می‌دهد و علاوه بر این، مردم البرز را نیز به پیوستن به پویش صاحبخانه خوب دعوت می کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد کیان IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
    0 0
    این حرفها چیه مسخره بازی ما الان مستاجر هستیم تو یک سال ۵۰ملیون افزایش قیمت کدوم کارمندی اینقدر داره کدوم انصاف دارن این مالک ها پول زندگیشون از ما بد بخت میخوان والا تحصیلات عالیه هم داریم اما باید مالک بی سوادی که فقط پول داره و مالک محسوب میشه ما را با دو تا بچه از خونه بیرون کنه ،کدوم خونه ای کم شده قیمت اش به ما هم نشون بدید هر جا رفتیم با پول پارسال خونه ای پیدا نکردیم