انتقاد نماینده الیگودرز از روند طولانی صدور مجوزات سرمایه‌گذاری/ تاکید بر تقویت زیرساخت‌های مخابراتی

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان بر حل مشکلات پوشش تلفن همراه در کلیه نقاط استان تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد خدابخشی در این رابطه گفت: یکی از معضلات و مطالبات مردم که در دیدار های ما با آنها مطرح میشود مشکل زیرساختهای مخابراتی است که دغدغه ما نیز می باشد.
 وی افزود: در نقاطی که جمعیت بالایی وجود ندارد هزینه ایجاد زیر ساخت ها  برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل بسیار بالاست بهمین علت این اپراتورها رغبتی به سرمایه گذاری در این مناطق ندارند.
 خدابخشی با تاکید بر اینکه زیر ساختهای مخابراتی در استان بایستی تقویت شوند اظهار داشت: در جهت رفع دغدغه مردم و پاسخ به مطالبات بحق آنها به استاندار پیشنهاد دادیم بمنظور تقویت زیرساختهای مخابراتی استان، بخشی از هزینه های نصب دکل مخابراتی و تحهیرات  BTS همراه اول و ایرانسل توسط استان تامین شود تا پوشش آنتن دهی تلفن همراه در سطح استان بهبود یابد و مردم در جای جای استان بتوانند از این خدمات استفاده مطلوب داشته باشند.
 نماینده مردم الیگودرز اظهار امیدواری کرد در سال ۹۸ با کمک مسولان در استان شاهد رفع مشکلات مردم در حوزه پوشش دهی تلقن همراه باشیم.
 انتقاد از روند طولانی صدور مجوزات سرمایه گذاران در استان
 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود در استانداری  از روند طـولانی صدور مجوزات سرمایه گذاران در استان گلایه و انتقاد کرد
 محمد خدابخشی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی در خرم آباد گفت: بعد از ماهها پیگیری، مذاکرات و توافق با سرمایه گذار در خصوص سرمایه گذاری در الیگودرز متاسفانه روند طولانی صدور برخی مجوزات موجب بی انگیزه گی سرمایه گذار میشود.
 خدابخشی همچنین گفت: متاسفانه مشاهده میشود در حالیکه سرمایه گذار روال اداری خود را طی نموده و برخی مجوزات را دریافت نموده اما در برخی کمیته ها در استان،اجرای مصوبات با تاخیر زیاد صورت می گیرد که این روند طولانی احتمال انصراف سرمایه گذار را بدنبال خواهد داشت.
 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پایان از استاندار خواست نسبت به تسریع در صدور مجوزات سرمایه کذاری در استان اقدامات و تذکرات لازم را به برخی مدیران ارایه دهند.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =