مقایسه دولت طاغوتی با دولت جمهوری اسلامی توسط علم‌الهدی/ آن دوره ریش‌سفیدان به میدان آمدند، امروز مردم بیایند

امام جمعه مشهد گفت: اگر مدیران نمی‌توانند مشکلات را حل کنند مردم خودشان باید پای کار بیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: اگر مشکلی در عرصه معیشت وجود دارد بخاطر عدم مدیریت و بی‌تفاوتی مردم است. در این مساله گرانی را اگر مدیران نمی توانند مدیریت کنند؛ مردم، خودتان به میدان بیایید . نهادهای مردمی کجا رفته است. اتحادیه و انجمن های صنفی چه شده. شما مسلمان هستید؛ به میدان بیایید و مشکل را حل کنید. در گذشته اگر مشکلی پیش می آمد در دولت طاغوتی ریش سفیدان به میدان می آمدند.  چهل سال انقلاب ما روی دوش مردم بوده و امروز هم شما مردم بیایید مشکلات گرانی را حل کنید. 

اهم اظهارات علم‌الهدی به نقل از مهر و ایلنا به این شرح است: 

* ما با دهه کرامت سیره ائمه اطهار (ع) را زنده می‌کنیم و جریانی را در این ایام به نام امام رضا (ع) در شهرهای کشور و برخی شهرهای خارجی راه می‌اندازیم تا دل‌های شیعیان متوجه این مضجع شریف شود. برخی با تفکر روشنفکری می‌گویند این مناسک‌سازی چیست؛ این همان چیزی است که خدا کرد و در سیره اهل بیت است. ما به این مناسک سازی افتخار می‌کنیم. 

* ایران جبهه اول مقابله با استکبار است و این جایگاه وقتی تقویت می‌شود که دل‌های همه مسلمانان و شیعیان متوجه مشهد شود و نقطه این اتصال امام رضا (ع) و حرم علی ابن موسی الرضا (ع) است.

*  تحلیل های سیاسی، اقتصادی و اینکه کی بالا و پایین می رویم و دشمن چطور با ما مقابله می کند همه اینها در واقع براساس یک معادله بندی ظاهری است؛ مهم برای ما معادله‌بندی غیبی است. دشمن در مقابل آن معادله‌بندی غیبی صفر است. آمریکای بیچاره بخاطر شکست در منطقه در صدد برآمده ناوگان خود را از خلیج فارس بیرون ببرد. این معادله‌بندی غیبی ما را چهل سال عزیز و مقتدر نگه داشته است. دشمن بحران ایجاد می‌کند و بحران به خود دشمن برمی‌گردد و برای ما عزت و اقتدار می شود. این معادله بندی غیبی را توجه داشته باشید.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =