۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
پایان عصر شیرازی در فوتبال تهران؟

هیئت فوتبال استان تهران در آستانه تغییر و تحولات مهمی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هیئت فوتبال استان تهران و رییس آن همواره در کانون توجهات رسانه ها بوده اند و این هیئت همواره به دلیل طرز خاص مدیریت آن با حواشی بسیاری همراه بوده و حالا مسئله برگزاری انتخابات این هیئت،جدیدترین حاشیه ای است که در اطراف شیرازی به چشم می خورد.

 با پایان یافتن دوره چهار ساله مدیریت حبیب‌الله شیرازی بر هیئت فوتبال استان تهران، اهالی فوتبال پایتخت منتظر هستند تا انتخابات دوره بعدی این هیئت برگزار شود. هر چند که در این بین به نظر می‌رسد یک نفر تمایل چندانی برای این کار ندارد و آن هم شخص آقای رییس است!

 دوره ریاست شیرازی در هیات فوتبال در تاریخ 3 اسفند به پایان رسیده و قاعدتا تا این زمان باید انتخابات برگزار می شد و رییس جدید هیئت فوتبال استان تهران مشخص می شد اما گویا اراده چندانی برای این امر وجود ندارد.

با این حال گفته می شود که قرار است در نیمه مرداد ماه این انتخابات با تاخیری طولانی برگزار شود و تکلیف اداره فوتبال پایتخت معلوم شود.در دو دوره اخیر شیرازی که خود رئیس هیات فوتبال استان تهران بوده این انتخابات را برگزار کرده است و حتی در دوره قبل حاشیه‌های بسیار زیادی برای انتخابات بوجود آمد که اهالی فوتبال همه این مسائل را به خوبی به خاطر دارند و الان در آستانه انتخابات پیش رو این سوال مهم مطرح می شود که آیا کسی که خودش رئیس هیات فوتبال استان‌ تهران است می‌تواند انتخاباتی کم چالش و سالم را برگزار کند یا بازهم این انتخابات به رسم دوره های قبل پر از تردید و حواشی گوناگون خواهد بود؟

حبیب الله شیرازی که به سبب شیوه مدیریتی اش و استفاده از پسرش در هیئت فوتبال استان تهران همواره مورد انتقاد رسانه ها بود و متهم به این می شد که این هیئت را خانوادگی اداره می کند،حالا بیش از همیشه جایگاه خود را در خطر می بیند و شاید یکی از دلایل تاخیر در برگزاری انتخابات هم همین مورد است.اتفاقی که البته دیر یا زود خواهد افتاد و تکلیف فوتبال پایتخت بالاخره مشخص خواهد شد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =