خبر جنجالی مدیر استقلال که دعوا به راه می‌اندازد

دنیای ورزش تورنتو نوشت: وزیر ورزش ۴۲۰ هزار دلار را از طریق وزارت خارجه به کرواسی فرستاده تا در صورت عدم دریافت مطالبات استقلال از فیفا، این پول به پروپئیچ پرداخت شود و رضایتش را جلب کنند. این جمله را فتحی در اخبار ورزشی شبکه ۳ گفته است.

این اما حرفی جنجالی است. چند هفته قبل محمدرضا صادق گفت به خواست وزیر ورزش سه بار به ملاقات برانکو رفت تا مانع از جدایی او از پرسپولیس شود. 
اگرچه موفق به این کار نشد اما حرف هایش موجی جدید از تلاش برای کمک به پرسپولیس از سوی دولتی ها و این واژه تیم حکومتی را باز سر زبان‌ها انداخت. همان زمان مدیر سپاهان با انتقاد از وزارت ورزش گفت: «این وزارتخانه ۵۰۰ هزار دلار به استقلال و پرسپولیس پول داده و این پول باید به تیم های دیگر هم پرداخت شود.»

حالا این اعتراف فتحی، بار دیگر جنجال به پا خواهد کرد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    1 0
    توی این دولت استقلال هر نیم فصل کلی بازیکن خارجی میگره کلی اخراج میکنه همیشه هم پول داره. دولت قبلی خود احمدی نژاد گفته بود استقلالیه. فکنم حتی عکسش با لباس استقلال هم دراومده بود شایدم سر تمرینشون بود. بقیه تیما باید عادت کنن استقلال اینجوریه دیگه. پرسپولیس پرطرفدارترینه استقلال پرحمایت ترین.
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    1 0
    تیم حکومتی 17 تا از بازیکناش داره جدا میشه، تیم مردمی هم احتمالا بشار رسن و یکی دیگه جدا بشن...قشنگ معلومه کدوم حکومتی هست
  • CA ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    1 0
    به نظر من، تیم های فوتبال در ایران لایق حتی یک دهمِ این پول هایی که خرج شان می شود نیستند! نباید از جیب ملت پول پرداخت بشه به بازیکنی که به خاطر بی لیاقتی و سوء مدیریت یک مدیر یا به خاطر سود یک دلال به کشور تحمیل می شه و این همه ضرر می زنه. پول دولتی نباید خرج تیم ها بشه. آقای مدیر سپاهان! شما که در گرفتن و خرج کردن پول بیت المال دست همه را بسته اید، باز هم می خواید؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
    0 0
    وزیر ورزش برانکو رو فراری داد حالا هر روز پونصد هزار تا پونصد هزار تا کادوپیچ میکنه میفرسته واسه استقلال حکومتی