ماجرای دعوای ۳ ساعته در شورای یک شهر چه بود؟

ایرنا نوشت: جلسه رسمی و علنی شامگاه امشب شنبه شورای شهر گرگان به سبب بیان حواشی و جدل های لفظی یکی از اعضای شورای شهر با شهردار پس از گذشت ۳ ساعت بدون مصوبه به کار خود پایان داد.

یک صد و شصت و سومین جلسه رسمی این نهاد مردمی در حالی به ریاست علی اصغر یوسفی برگزار شد که طرح مباحث حاشیه‌ای و خارج از موضوع، این جلسه را تحت الشعاع خود قرار داد.

رصد شهرداری گرگان بر مکاتبات و اتوماسیون اداری شورا، کنترل و پایش دوربین‌های مدار بسته شورا توسط شهرداری و رصد غیرمجاز جلسات و نشست‌های بین اعضا و تشکیل تیم رسانه‌ای برای تخریب برخی از اعضای شورای شهر توسط شهرداری، از جمله موارد مطرح شده یکی از اعضای شورا بود که با تکذیب شهردار همراه شد.

کشمکش و جدل دو جانبه پیش آمده سبب شد تا در این جلسه سه ساعته فرصت قرائت و تصویب هیچیک از لوایح و طرح‌های مندرج در دستور کار جلسه فراهم نشده و این جلسه مصوبه‌ای نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا با توجه به قرار داشتن در فصل تابستان و فرصت مناسب اجرای طرح‌های عمرانی، ضرورت تعیین و تصویب پروژه‌های عمرانی برای شهر گرگان بیش از پیش احساس می‌شود.

بر اساس قانون، شورای شهر هر هفته یک نوبت جلسه رسمی و علنی دارد و در صورت ضرورت و تشخیص رییس شورا امکان پیش بینی جلسات فوق العاده نیز میسر است.

۶۴۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =