کشف سرقت کافه‌ای در اراک، پرده از فعالیت سارق، مامورنما برداشت

با پیگیری پلیس شهرستان اراک در کشف یک سرقت کافه، پرده از فعالیت مجرمانه سارق مامور نما برداشته شد.

به گزارش خبرانلاین مرکزی، سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک  با اعلام این خبر گفت: چند روز قبل در پی اعلام گزارشی از وقوع سرقت کافه ای در یکی از خیابان های شهر اراک، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، سارق که در یک مجتمع مسکونی در یکی از محله های شهر اراک زندگی می کرد، شناسایی و اقدامات نامحسوس ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان برای دستگیری او آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:‌ در مراحل تحقیقات تکمیلی انجام شده، اطلاعاتی از همکاری و ترددهای مشکوک فردی با لباس پلیس با فرد سارق به دست آمد.

سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد:‌ با تکمیل تحقیقات مشخص شد که این فرد با سوء استفاده از لباس پلیس با این فرد در انجام این سرقت همکاری داشته است.

وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، منزل سارق مورد بازرسی قرار گرفته و از انبار منزل کلیه اموال سرقت شده کشف و به مالباخته تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک تصریح کرد: در این عملیات همچنین یک دست لباس کامل پلیس و برخی اداوت مرتبط نیز کشف شد.

سرهنگ مختاری با بیان اینکه   تحقیقات پلیس در دستگیری همدست فرد سارق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مراجعه افراد تحت عنوان ماموران دستگاه های خدمات رسانی حتما از آنان کارت شناسایی مطالبه کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =