بهترین مرجع خرید بلیط قطار چه سایتی است؟

به دلیل افزایش قیمت بلیط هواپیما بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند تا سفر خود را به صورت زمینی انجام دهند. گزینه‌های سفرهای زمینی غیر از ماشین شخصی به دو گزینه اتوبوس و قطار محدود می‌شود. بسیاری از افراد اتوبوس را انتخاب می‌کنند زیرا از نظر قیمت به صرفه‌ترین وسیله است. اما انتخاب دیگر قطار است که کمی از اتوبوس گران‌تر است ولی از نظر راحتی بهتر است.

کوپه‌های شخصی می‌تواند بهترین گزینه برای خانواده‌ها باشد و با خیال راحت و با داشتن محیطی خصوصی به سفر بروند. تفاوت عمده اتوبوس و قطار نیز در همین موضوع است. قطار می‌تواند تخت داشته باشد و همین موضوع نسبت راحتی آن به اتوبوس را بیشتر می‌کند.

اما امروزه می‌توان از هر مکانی و در هر ساعتی بلیط قطار را به صورت آنلاین خریداری کرد. پیشرفت تکنولوژی میزان رفاه و راحتی را برای بشریت فراهم کرده است. به سادگی می‌توان در هر ساعت از روز و در هر موقعیتی حتی در محل کار بدون ماندن در ترافیک، صرف هزینه رفت و آمد و زمان بلیط قطار را تهیه کرد و سفری خوب را تجربه کرد.

اما برای خرید بلیط قطار به چه سایتی مراجعه کنیم که از آن مطمئن باشیم. روزانه تعداد سایت‌هایی که بلیط قطار را به صورت آنلاین می‌فروشند افزایش پیدا می‌کند، اما تعداد محدودی هستند که معتبر هستند و مشتری مداری آنها زبانزد است. در این مقاله سه سایت معتبر در زمینه فروش بلیط قطار را معرفی خواهیم کرد.

علی بابا

وبسایت علی بابا از آن دسته وبسایت‌هایی است که در زمینه گردشگری بسیار مطرح  و معتبر است. پیشرفت علی بابا در زمینه فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس و همچنین فروش تورهای گردشگری به قدری چشمگیر بوده است که در حال حاضر از مراجع اصلی صنعت گردشگری به شمار می‌آید.

به سادگی می‌توان خرید بلیط قطار را راحت کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد وب‌سایت علی‌بابا شوید، مقصد مورد نظر خود را وارد کنید و تاریخ رفت و برگشت را در جستجو مشخص کنید و لیستی از قطارهای موجود را مشاهده کنید. بسیار راحت و سریع می‌توان لیستی از قطارهای موجود را مشاهده کرد و بسته به بودجه و ساعت دلخواه بلیط قطار علی بابا را برای سفر خود انتخاب و رزرو کنید. اگر اطلاعاتی درباره قطارها ندارید می‌توانید در علی بابا قبل از انتخاب با آنها آشنا شوید و سپس اقدام به رزرو کنید.

تخفیفان

دیگر وب‌سایت معتبر در زمینه فروش بلیط قطار تخفیفان است. فروش بلیط قطار تخفیفان همیشه تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای دارد و می‌توان بلیط قطار را در تخفیفان از هر جای دیگری ارزان‌تر تهیه کرد.

تخفیفان نیز در صفحه خرید بلیط با معرفی کاملی از قطارهای موجود کار را برای کاربر در انتخاب قطار مورد نظر راحا و آسان می‌کند. تخفیف‌های تخفیفان در زمینه مسیرهای ریلی بسیار است و می‌توانید بهترین و به صرفه‌ترین خرید را از وبسایت تخفیفان داشته باشید. در صفحه خرید بلیط قطار در تخفیفان تنها کافی است تا مقصد و تاریخ حرکت خود را مشخص  کنید تا انتخاب‌های گوناگون با ظرفیت باقی‌مانده هر قطار را مشاهده کنید.

در نظر داشته باشید که برای خرید بلیط قطار خیلی زمان ندارید و ممکن است بلیط‌ها خصوصا در ایام تعطیل سال سریع فروخته شوند، بنابراین اگر به فکر سفر با قطار هستید ابتدا روش آنلاین را برای صرفه جویی در زمان و هزینه انتخاب کنید و سپس با انتخاب وبسایت معتبر در این زمینه اقدام به خرید زودهنگام بلیط قطار کنید.

سایت رجا

اما نوبتی هم باشد نوبت وبسایت رجا متعلق به راه آهن جمهوری اسلامی ایران می‌رسد. وبسایت رجا به طور تخصصی کارش فقط فروش بلیط قطار است. یعنی با خیال راحت می توانید در وبسایتی قدیمی در زمینه فروش بلیط قطار خرید خود را انجام دهید.

برای خرید بلیط قطار رجا اصلا با کار سختی روبه‌رو نخواهید شد. وبسایت رجا نیز مانند دیگر وبسایت‌های موجود در زمینه فروش بلیط‌های مسافرتی پنل آسان و راحتی دارد. مقصد، مبدا، تعداد مسافر و تاریخ تنها اطلاعاتی هستند که برای پیدا کردن قطار مناسب خود نیاز دارید. وبسایت رجا همچنین می‌توانید به عنوان مرجع کاملی از اطلاعات تمام قطارهای راه آهن شناخته شود.

رجا همچنین امکانات دیگری دارد که از جمله آنها انتخاب حمل خودرو با قطار، سفرهای گردشگری با قطار، ارسال بسته با قطار و ... است. بنابراین در مواجه با وبسایت رجا تنها با گزینه خرید بلیط قطار مواجه نخواهید بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279868