۱ نفر
۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
برق ۱۵ سازمان دولتی و بانک قطع شد

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برق ۱۵ سازمان ملی، استانی و تعدادی از بانک‌های پرمصرف پایتخت امروز قطع شده است، گفت: پایش و کنترل برق مصرفی ادارات تهران تا پایان مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از وزارت نیرو(پاون)، "کامبیز ناظریان" با اشاره به قطع برق ادارات پرمصرف دولتی و غیردولتی پایتخت از امروز، گفت: در راستای مدیریت مصرف شهر تهران و حسب مصوبه هیئت دولت و دستورالعمل استانداری تهران تمامی سازمان‌های ملی، استانی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات آموزش عالی بایستی مصرف برق خود را ۱۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند.

وی افزود: براساس دستورالعمل استانداری تهران سازمان‌های یاد شده می‌بایست در زمان پیک از مولدهای تامین اضطراری برق استفاده و همچنین دمای سیستم‌های سرمایشی خود را روی عدد ۲۵ درجه تنظیم کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر اینکه ۲۵۰ نفر ارزیاب مدیریت مصرف در حال کنترل سیستم‌ مصرفی برق ادارات تهران هستند، عنوان کرد: تمامی سازمان‌های مهم پایتخت به کنتورهای هوشمند مجهز شده‌اند تا مصرف برق آنها از راه دور کنترل شود.

ناظریان با اشاره به اینکه مصرف برق ظهر امروز شهر تهران به چهار هزار و ۵۱۰ مگاوات رسیده بود، گفت: در حال حاضر مشارکت مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی موجب صرفه‌جویی ۲۰۰ مگاواتی در مصرف برق پایتخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر یک درجه افزایش دما حدود ۱۵۰ مگاوات به بار شبکه شهر تهران اضافه می‌کند، ادامه داد: با توجه به افزایش دمای هوا در چند روز آینده انتظار می‌رود تمامی سازمان‌ها و مردم نسبت به کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق خود در زمان پیک مصرف (ساعت ۱۲ تا ۱۶) توجه ویژه‌ای داشته باشند تا خللی در تامین برق پایدار مشترکان پایتخت ایجاد نشود.

۲۲۶۲۲۶
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1279979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =