وزیر بهداشت و درمان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از وزیر بهداشت برای سفر به استان با هدف رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان دعوت به عمل آمد و وی نیز این درخواست را پذیرفت و به زودی به استان سفر خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،حسین کلانتری عصر امروز و در ادامه سفر و برنامه کاری به تهران با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرامون مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان دیدار و گفتگو کرد.

کلانتری در این دیدار که در محل دفتر کار وزیر بهداشت برگزار شد به مشکلات نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اشاره کرد و خواستار تامین اتوبوس آمبولانس در مراکز شهرستان های استان شد.

استاندار همچنین با اشاره به برخی مسائل و مشکلات پرسنل این دانشگاه، عنوان کرد: می طلبد وزارت بهداشت نسبت به حل این مسائل دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را یاری کنید.

وی خواستار تامین تجهیزات پزشکی موردنیاز در مراکز بهداشتی، بیمارستان ها و خانه های بهداشت در بخش ها و شهرهای مختلف استان شد.

کلانتری ابراز کرد: انتظار می رود وزارت بهداشت در حوزه های مختلف بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.

استاندار همچنین در زمینه مسائل معیشتی و مطالبات پرسنل و بازنشستگان این دانشگاه با وزیر بهداشت بحث و گفتگو کرد و خواستار مساعدت خاص وی در این خصوص شد.

کلانتری به پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان اشاره کرد و گفت: می طلبد زمینه تکمیل و تسریع پروژه های بهداشت و درمان استان فراهم شود و در این زمینه نگاه خاصی به کهگیلویه و بویراحمد داشته باشید.

سعید نمکی وزیر بهداشت، آموزش و درمان پزشکی تاکید کرد: وزارت بهداشت و درمان توجه ویژه ای به استان های خاص از جمله کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در پاسخ به دعوت استاندار برای سفر به استان، خاطرنشان کرد: در اولین فرصت به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهم کرد و از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات استان آشنا می شوم.

نمکی افزود: در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این استان مساعدت لازم را خواهیم داشت.

وزیر بهداشت دستورات لازم جهت حل و فصل مشکلات مطرح شده در این نشست را به معاونین خود صادر کرد و گفت: سریعا نسبت به بررسی و رفع مشکلات کهگیلویه و بویراحمد در حوزه بهداشت و درمان اقدامات لازم انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =