برگزاری اولین «ورکشاپ تخصصی بازاریابی ورزشی پیشرفته» در منطقه آزاد اروند

رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند از برگزاری اولین «ورکشاپ تخصصی بازاریابی ورزشی پیشرفته» توسط این هیات خبر داد.

محمود نواصر در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در خرمشهر اظهار کرد: از آنجا که هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند یک فرصت ویژه، عظیم و استثنائی برای تبلیغات بخش خصوصی است این هیات طی روزهای اخیر به عنوان اولین هیات ورزشی در تاریخ استان خوزستان اقدام به طراحی و رونمایی از پکیج‌های اسپانسرینگ کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه فرصت‌های اسپانسرینگ بدمینتون اروند ویژه و استنائی است، افزود: تا قبل از تدوین پیکیج‌های اسپانسرینگ هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند، اسپانسرهایی در کنار این هیات قرار گرفتند و همه آنها از شرایط موجود ابراز رضایتمندی کردند و به معرفی بهتر برند خود از این طریق اذعان کردند.

رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند در خصوص قالب‌های پکیج اسپانسرینگ عنوان کرد: طراحی و تدوین پیکیج‌های اسپانسرینگ هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند ۸ ماه زمان برد و بیش از ۱۵۰۰ پکیج اسپانسرینگ موفق جهانی مورد برسی و کارشناسی قرار گرفت. از چند متخصص بازاریابی ورزشی در سطح کشور مشاوره اخذ شد و سر انجام کارگروه ویژه تدوین بسته‌های حمایت کننده مالی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند، این پکیج‌ها را آماده کرد.

نواصر ابراز امیدواری کرد: این پکیج‌ها با آخرین روش‌های روز بازاریابی ورزشی جهانی تدوین شده و نوین، علمی، برنامه محور، کارآمد و اقتصادی است و به گونه‌ای طراحی شده که بخش‌های خصوصی و دولتی علاقمند به اسپانسری برای بدمینتون اروند، حتما به اهداف خود برسند که در واقع نقطه قوت این پکیج‌ها است.

وی با اشاره به حجم بالای درخواست‌ها برای استفاده از پکیجهای اسپانسرینگ بدمینتون اروند اظهار کرد: با توجه به این موضوع و استفاده از ظرفیت‌های ورزش برای بازاریابی سایر محصولات و خدمات تصمیم گرفته شد اولین «ورکشاپ تخصصی بازاریابی ورزشی پیشرفته» توسط این هیات برگزار شود.

رییس هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند در خصوص شرایط حضور در این دوره توضیح داد: فقط ورزشکاران رشته بدمینتون امکان حضور در این دوره را دارند و سابقه فعالیت حداقل یک سال در رشته بدمینتون و دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا از شرایط اصلی دوره است. افرادی که مدرک تحصیلی آنها تربیت بدنی  و یا مدیریت است در اولویت قرار دارند؛ ثبت نام در این دوره رایگان است. 

نواصر با بیان اینکه یکی از بهترین اساتید بازاریابی ورزشی در ایران مدرس این ورکشاپ است، ادامه داد: مفهوم بازاریابی ورزشی، روانشناسی برند، بازاریابی مقصد و ورزش، تبلیغات اثرگذار در حوزه بازاریابی، نقش تکنولوژی در بازاریابی ورزشی، دیجیتال مارکتینگ در حوزه ورزش، تحقیقات بازاریابی و شناسایی بازار هدف، مسئولیت اجتماعی در بازاریابی ورزشی و روش تحلیل در تعیین موفقیت بازاریابی ورزشی، موضوعاتی هستند که در این ورکشاپ آموزش داده می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اسپانسرینگ و طراحی برنامه‌های اسپانسرینگ، تجارت و کسب و کار ورزشی، مفاهیم بازاریابی بین‌المللی و جهانی در ورزش، بازاریابی اسپانسرینگ برای مسابقات و رویدادهای ورزشی، نامگذاری تجاری و مدیریت نام تجاری در ورزش، مدیریت فروش در ورزش و همچنین اصول برندسازی و معرفی صحیح برند از دیگر محورهای این ورکشاپ است.

نواصر گفت: علاقمندان به منظور حضور در این ورکشاپ باید از طریق شماره تماس ۰۹۱۶۰۶۲۹۵۹۷ و ۰۹۹۱۳۰۲۴۰۶۹، کمیته آموزش هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند اقدام کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =