برگزاری جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی در منطقه لرستان

جلسه پیشگیری از سرقت تجهیزات مخابراتی و اقدامات مورد نیاز در زمان وقوع سرقت با حضور مدیر مخابرات منطقه لرستان ، سرهنگ ملکشاهی معاونت عملیاتی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خرم آباد ، مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد ، روسا و فرماندهان کلانتری های شهرستان ، نمایندگان دستگاههای خدمت رسان و کارشناسان فنی به میزبانی مدیریت مخابرات شهرستان خرم آباد برگزار گردید .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهندس محمودی مدیر  مخابرات منطقه لرستان در این جلسه  ضمن تقدیر از عزیزان پرتلاش نیروی انتظامی ،آنان را حافظان نظم وامنیت و مایه دلگرمی مردم عنوان کردوگفت: ازطرف مجموعه مخابرات ،کمال تشکروقدردانی را ازپرسنل خدوم نیروی انتظامی خرم آباد  به ویژه سرهنگ ملکشاهی  اعلام می نماییم .

جلوگیری و کاهش  تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی

در این جلسه که با  رویکرد  جلوگیری و کاهش  تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی برگزار شد ، مدیر  مخابرات منطقه لرستان  با تاکید بر اینکه مخابرات یکی از سازمانهای بستر ساز ارتباط  و  یک شبکه گسترده کشوری و بین المللی است  بیان کرد چنانچه  تجهیزات  مخابراتی در معرض تهدید و سرقت قرار بگیرد با قطع ارتباط در روستاها،حاشیه شهرها و جاده ها مشکلات و آسیب های زیادی به جامعه تحمیل شده  و احساس امنیت به حداقل می رسد در نتیجه  نیاز است  با درایت و همکاری پرسنل مخابرات و تعامل با نیروی انتظامی از بروز اینگونه آسیب ها جلوگیری شود.

وی گفت:از مردم می خواهیم درصورت هرگونه آسیب رسانی به تاسیسات مخابرات بلافاصله با نیروی انتظامی یا نزدیکترین مراکز مخابرات مراتب را اطلاع دهند .

در پایان جلسه نیز صورتجلسه ای به منظور هماهنگی وتعامل بهتر بین طرفین ،جهت تسریع در پیشگیری وتسریع دردستگیری سارق یا سارقین وکشف اموال مسرقه تنظیم گردید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =