«صبح جمعه با شما»، دوباره به آنتن بازخواهد گشت

برنامه «صبح جمعه با شما»، که به دلیل سوگواری ایام محرم و صفر، به طور موقت تعطیل شده است، ۱۶ مهر، مصادف با اول ماه ربیع الاول، دوباره روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارگردان برنامه رادیویی پر مخاطب «صبح جمعه با شما»، از پخش دوباره این برنامه از ۱۶ مهر خبر داد. 

ساجد قدوسیان، تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان این برنامه افزود: «در این دو ماه که به احترام ایام سوگواری برنامه نداشتیم، بیکار نبودم و بیشتر در راستای ترمیم گروه نویسندگان برنامه متمرکز بودم و البته برخی به جمع نویسندگان برنامه اضافه شدند.»

او در پاسخ به چگونگی ضبط برنامه نیز ابراز امیدواری کرد که زین پس همه گروه بتوانند به نحوی دور هم جمع شوند. 

این تهیه‌کننده رادیویی اضافه کرد: «از آن‌جایی که تقریبا همه عوامل برنامه واکسینه شده‌اند، امیدوارم با رعایت مستمر شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم هنگام ضبط، همه عوامل برنامه را کنار هم داشته باشیم. ولی در خصوص ضبط برنامه در حضور تماشاگران، همچنان جای نگرانی وجود دارد. انشاا... که به‌زودی و با همت مسئولین و مردم، همه کشور واکسینه شوند و باز هم امکان ضبط برنامه با حضور مخاطبان پر شور محقق گردد. 

«صبح جمعه با شما»، پس از تعطیلی دو ماهه، ۱۶ مهر ۱۴۰۰، مصادف با اول ماه ربیع الاول و هم‌زمان با روز جهانی کودک به تهیه‌کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان، ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281413

برچسب‌ها