الکترونیکی شدن خدمات سرویس مدارس در چهارمحال وبختیاری

مدیر کل آموزش وپرورش استان گفت : امسال نظارت برکار سرویس های مدارس و شرکت های حمل ونقل و همچنین امور فرهنگی سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی استان واگذارشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرحناز قائدامینی افزود: نرخ سرویس مدارس در کارگروه ماده ۱۸ با حضور نماینده انجمن اولیا و مربیان، شهرداری و نماینده اولیاء تعیین می گردد.

وی تصریح کرد: امسال سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) در راستای تحقق حقوق شهروندی و توجه بیشتر به آینده سازان این مرز و بوم، با رویکردی تربیتی، امنیت محور و شایسته ی دانش آموز ایرانی، در استان استفاده می شود. شرکت های حمل ونقل دانش آموزی که از شهرداری ها مجوز دریافت نموده اند از تاریخ ۹۸/۰۴/۲۲باید مشخصات رانندگان وخودروهایشان را وارد  سامانه سپند کنند. وپس از تایید مراجع ذی صلاح با توجه به ظرفیتی که دارند به مدارس جهت انتخاب وعقد قرارداد معرفی خواهند شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان افزود:  اولیای دانش آموزانی که نیاز به استفاده از سرویس دارند  باید در سامانهwww. irtusepand.ir   ثبت نام کنند .

قائدامینی خاطرنشان کرد: توجه و برنامه ریزی برای فرصتی که دانش آموز در سرویس می گذراند از اولویت های سازمان دانش آموزی است.  سازمان با آموزش رانندگان وتهیه محتوای تربیتی به دنبال  مدیریت واستفاده بهینه از این زمان است.

گفتنی است در زمان ثبت  نام  شرایط ثبت نام در سامانه سپند برای اولیای دانش آموزان شرح داده می شود و وظیفه اصلی ثبت نام برعهده خود آنها می باشد و چنانچه اولیای محترم در این سامانه ثبت نام نکنند مسئولیت ایاب و ذهاب دانش آموزان برعهده خودآنها است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =