رئیس جدید اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کامیاران معرفی شد

کتابخانه های عمومی به عنوان بخش نرم افزاری در جامعه سبب تحول در فرهنگ عمومی می شود و بی توجهی به این نهاد فرهنگی به توسعه در سایر بخش ها نیز ضربه می زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ماندانا قبادی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران معرفی شد و از زحمات جلال ابراهیمی تقدیر به عمل آمد.
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کامیاران، با بیان اینکه تغییر سبب تحول و ایجاد انگیزه برای فعالیت بیشتر می شود، اظهار داشت: توجه به ارتقای شاخص های فرهنگ عمومی در جامعه عامل اصلی توسعه در سایر بخش هاست.
الماسی عنوان کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان بخش نرم افزاری در جامعه سبب تحول در فرهنگ عمومی می شود و بی توجهی به این نهاد فرهنگی به توسعه در سایر بخش ها نیز ضربه می زند.
وی عنوان کرد: خلاقیت در برنامه ریزی، اجرای برنامه های کاربردی و ایجاد انگیزه در عموم برای حضور در کتابخانه ها باید همواره مورد توجه متولیان کتابخانه های عمومی به منظور اثرگذاری بر جامعه مورد توجه باشد.
فرماندار شهرستان کامیاران با تاکید بر اینکه کتابخانه های عمومی سبب توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می شوند، بیان کرد: این نهاد فرهنگی باید بیش از پیش جدی گرفته شود زیرا اثرگذاری آن بر فرهنگ جامعه بر کسی پوشیده نیست.
الماسی عنوان کرد: کامیاران از شهرستان های فرهنگی استان کردستان است و نهادهای فرهنگی با توجه به این مهم باید تلاش خود را برای بهره گیری از ظرفیت های موجود و ارتقای شاخص های فرهنگی بیشتر کنند.
وی با بیان اینکه معرفی یک زن برای مدیریت در این نهاد فرهنگی حائز اهمیت است، عنوان کرد: باید از قدرت مدیرت زنان بیش از پیش استفاده شود، زیرا این قشر نقش مهمی در چرخه توسعه ایفا می کنند و باید به خوبی و با اعتماد لازم از آن ها حمایت شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در تاثیرگذاری بر جامعه، گفت: این نهاد فرهنگی با طیف وسیعی از مردم، از کودکان تا بزرگسالان و زنان و مردان ارتباط دارد و این از ویژگی های مهم کتابخانه هاست.
وی تصریح کرد: تغییر در راستای توسعه و تحول انجام می گیرد و کسانی که به مسئولیتی منصوب می شوند باید تمام تلاش خود را به منظور تغییر و ارتقای شاخص ها به کار گیرند.
عبدالملکی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان از این نهاد فرهنگی شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =