آغاز همکاری‌های متقابل دانشگاه خوارزمی و نیروی انتظامی استان البرز

خبرگزاری فارس نوشت :جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، فرمانده انتظامی استان البرز، معاونان، مدیران ارشد، اساتید دانشگاه و معاونان نیروی انتظامی استان در دانشگاه خوارزمی برگزار و همکاری های متقابل دانشگاه و نیروی انتظامی آغاز شد.

امروز جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه خوارزمی، فرمانده انتظامی استان البرز، معاونان، مدیران ارشد، اساتید دانشگاه و معاونان نیروی انتظامی استان در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی به معرفی دانشگاه خوارزمی در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و از آمادگی دانشگاه برای همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره با مجموعه نیروی انتظامی استان البرز خبر داد.

رئیس دانشگاه خوارزمی مشکلات پیرامونی دانشگاه خوارزمی را در حوزه های حمل و نقل به خصوص ایستگاه متروی دانشگاه خوارزمی با بهره برداری دانشگاهیان و مردم کمالشهر بسیار مهم دانست و از موضوعات اجتماعی منطقه به عنوان اولویت های مشکلات دانشگاه یاد کرد و خواستار یاری دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص شد.

عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز ضمن بیان نقش و جایگاه دانشگاه و تأثیرگذاری این مجموعه مهم و علمی در کمک به توسعه حوزه های مختلف جامعه، تشکیل این جلسه را بسیار مغتنم و دارای ابعاد بسیار مفیدی برای دو طرف دانست.

فرمانده انتظامی استان البرز ارتباط دانشگاه خوارزمی با دستگاه های اجرایی استان را در یکسال گذشته بسیار خوب ارزیابی و آمادگی خود و مجموعه نیروی انتظامی استان را با تمام توان پژوهشی و عملیاتی برای هرگونه همکاری با دانشگاه خوارزمی اعلام کرد.

شایان ذکر است در این جلسه معاونان دانشگاه، اساتید مرتبط و معاونان نیروی انتظامی استان البرز به بیان نقطه نظرات علمی خود و شیوه‌های همکاری و عملیاتی کردن این نشست‌ها پرداختند.

در پایان مقرر شد تیمی مشترک بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه موجود بین دو طرف را به شکل عملیاتی و اجرایی فعال کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =