در آخرین ردهبندی و در سال 2018، ردبول به عنوان اول نوشابه انرژیزای دنیا با ارزشی معادل 15.3 میلیارد یورو در صدر قرار دارد. بعد از ردبول، سوواروفسکی به عنوان شرکت تولید کریستال و زیورآلات با 3.6 میلیارد یورو قرار گرفته و نووماتیک، شرکتی فعال در حوزه شرطبندی با ارزشی معادل 3.4 میلیارد یورو ایستاده است. اما در رتبه چهارم اسپار، تنها خردهفروش حاضر در جمع 10 برند برتر اتریش با ارزشی حدود 2.3 میلیارد یورو قرار گرفته است.
حضور اسپار در رده چهارم در شرایطی است که رایفایزن به عنوان یکی از بانکهای قدرتمند اتریشی و OMV (شرکت نفت اتریش) در ردههای پنجم و هشتم این ردهبندی قرار گرفتهاند. در عین حال در جمع برندهای برتر نووماتیک با 7.5% رشد ارزش، صدرنشین بخش بیشترین میزان رشد ارزش است.
گروه اِرسته به عنوان شرکت خدمات مالی با رشد 5.8 درصدی دوم است و OMV با 4.7% سوم. در این ردهبندی هم اسپار با 4.1% همانند ردهبندی ارزشی در رتبه چهارم ایستاده است. از دیگر نکات جالب این ردهبندی افزایش 1.5 میلیارد یورویی مجموع ارزش 10 برند برتر اتریش از سال 2015 تا 2018 است.
۲۱۲۱
نظر شما