از انبارهای انباشته از مرغ تا تکذیب توزیع با کارت ملی در ارومیه

فرماندار ارومیه و رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با رد خبر توزیع مرغ با کارت ملی در ارومیه که چند روز قبل در فضای مجازی خبرساز شد، از برخورد با متخلفان این امر خبردادند .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علیرضا ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه در شورای اداری این شهرستان گفت: در حال حاضر کمبود مرغ در شهرستان ارومیه وجود ندارد و ارائه کارت ملی برای خرید مرغ تخلف است و با خاطیان برخورد می‌شود.
وی اضافه کرد: انبارهای شهرستان ارومیه انباشته از مرغ است و در صورت نیاز با هماهنگی ستاد تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

رسول جلیلی رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی هم گفت: انتشارخبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی،گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی، مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و از رسانه های جمعی درخواست داریم اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند و بر ترویج شایعه های دروغی در جهت تشویش افکار عمومی در جامعه دامن نزنند.
وی ادامه داد: تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در روزهای آینده در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و ۱۰۰ تن نیز سهمیه جدید بدین منظور برای عرضه در بازار مصرف تخصیص یافته است و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =