قبوض کاغذی برق از هفدهم مرداد ماه امسال حذف می‌شوند

قبوض کاغذی برق از هفدهم مرداد ماه سال جاری حذف و صورت حساب بهای برق مصرفی به صورت پیامکی برای مشترکان استان سمنان ارائه خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: در فاز اول، اطلاع رسانی و آگاه سازی برای طرح ملی قبض سبز جهت حذف قبوض کاغذی در راستای تحقق دولت الکترونیک و حفظ محیط زیست انجام شده و در مرحله دوم برداشت اطلاعات شماره تلفن همراه مشترکان عملیاتی شده است.

سید محمد موسوی زاده اظهار داشت: پس از جمع آوری شماره تلفن همراه مشترکان و راستی آزمائی با شماره پرونده اشتراک های برق ، پیامک تأییدیه برای مشترکین ارسال گردیده و از روز پنج شنبه هفدهم مرداد ماه سال 98، صورت حساب ها به صورت پیامکی و الکترونیکی صادر خواهند شد.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی برق در استان ، در حال حاضر برای 360 هزار اشتراک برق عادی اعم از خانگی ، تجاری، کشاورزی و صنعتی پیامک ارسال می شود.

موسوی زاده خاطرنشان کرد: در پیامک ارسالی به تلفن همراه مشترکان برق ، اطلاعاتی شامل؛ بهای برق مصرفی، شناسه قبض، شناسه پرداخت، مهلت پرداخت ، نام مشترک و در صورتی که بدهی قبلی داشته باشد اعلام می گردد.

وی اضافه کرد: قابلیت رؤیت قبض برق مصرفی در وب سایت شرکت توزیع برق استان سمنان فراهم شده و هر مشترک می تواند با درج شناسه قبض، اطلاعات صورت حساب خود را مشاهده نماید.

وی همچنین افزود: در صورتی که مشترکی تا کنون موفق نشده اطلاعات تلفن همراه خود را ارائه نماید، می بایست کد دستوری# شناسه قبض P را به سرشماره 2000121121 پیامک کرده و یا با تلفن خدمات مشترکین شهرستان مربوطه تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را اعلام نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
    0 0
    پرداخت قبض بخصوص برای کلان شهرها قدم درستی است، فرض نشود یک برگه قبض کوچک است و چیزی نیست، اما در دیدگاه کلی می تواند پول را به بوجه بیت المال بریزد که صرف رونق تولید و پیشرفت کشور شود که در دراز مدت بنفع کشور است