عملکرد کمیته امداد در حمایت از اشتغالزایی، مثبت است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در بازدید از چند طرح اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، عملکرد این نهاد را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فیروزی به همراه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان، از ۵ طرح موفق که با حمایت های کمیته امداد و دریافت تسهیلات بانکی کم بهره، موفق به فعالیت و اشتغالزایی شده اند، بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مثبت کمیته امداد در حوزه ایجاد اشتغال، ادامه این حمایت ها را گامی موثر در خودکفایی مدد جویان عنوان کرد و گفت: چنین افراد کوشا و توانمندی شایسته اعتماد و حمایت هستند.  

طرح های بازدید شده عبارتند از آموزشگاه هنری، کارگاه تولیدی پوشاک، کارگاه تولید شیرینی سنتی، کارگاه بازیافت ضایعات، و کارگاه تولید تیرچه و بلوک که در مجموع با دریافت حدود ۲۴۰ میلیون تومان ۴۴ نفر اشتغالزایی داشته اند.

شایان ذکر است کمیته امداد امام خمینی کردستان از ابتدای سال تا کنون، موفق شده است با صرف ۲۴۴ میلیارد ریال ۸۲۲ طرح خود اشتغالی و مشاغل خانگی ایجاد کند که از این میزان ۷۰% در روستاها و ۳۰% در شهرهای استان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =