رونمایی از ۴۰ محصول در پارک علم و فناوری استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه اخیرا نزدیک به ۱۰ محصول واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل رونمایی شده است، اظهار کرد: تا پیش از پایان سال‌جاری پیش‌بینی می‌شود که با توسعه دامنه فعالیت شرکت‌ها تعداد محصولات رونمایی شده به ۴۰ محصول نیز برسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: نوع نگرش‌ها نسبت به فعالیت پارک‌ علم و فناوری چندان مناسب نیست.

حبیب ابراهیم پور اظهار داشت: طی سه سال اخیر فعالیت های واحد پارک علم وفناوری استان اردبیل نسبت به سایر استانویرایش تغییر میدان دید ها ۳۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۰ واحد هسته و فناوری در اردبیل به طور تخصصی فعالیت می‌کنند افزود: هدف از این فعالیت ها تولید ثروت در منطقه و درامدزایی است که امیدواریم در اینده نزدیک به این اهداف اصلی خود در زمینه های مختلف دست یابیم.

فالعیت ۲۳۰ واحد هسته و فناوری در اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۳۰ واحد هسته و فناوری در اردبیل به طور تخصصی فعالیت می‌کنند افزود: هدف از این فعالیت ها تولید ثروت در منطقه و درامدزایی است.

تجاری سازی ۵۶ محصول در واحدهای فناوری اردبیل

وی در ادامه از تجاری سازی ۵۶ محصول تولید شده در واحدهای فناور اردبیل خبر داد و گفت: هم اکنون پنج شرکت اردبیلی صادرات محصولات خود را به کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و اربیل عراق انجام می‌دهند.

درآمدزایی ۵۴ شرکت فعال فناوری در استان اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در تشریح دستیابی شرکت‌ها به درآمدزایی و ثروت‌آفرینی نیز گفت: ۵۶ شرکت فعال استان به درآمدزایی دست یافتند و امیدواریم با توجه به ویژگی خاص پارک علم و فناوری دامنه رشد این مجموعه‌ها افزایش یابد.
 
ابراهیم پور از رشد ۶۰ درصدی واحدهای فناوری نیز خبرداد و تصریح کرد: اشتغال‌زایی مهم ترین رکن اساسی فعالیت های این نهاد است که بدون شک شرکت‌های دانش‌بنیان با کم‌ترین درآمد و زمان می توانند به این امر مهم در سطح استان دست یابند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه چشم انداز حوزه اشتغال پارک علم وفناوری بیش از هزار و ۳۰۰ در استان اردبیل عنوان شده است افزود: میزان تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان از ۵۰ تا ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =