رویترز:‌آمریکا خواستار تمدید توقیف نفتکش گریس 1 شد

فارس نوشت: وزارت دادگستری آمریکا با ارسال نامه‌ای به دولت محلی جبل طارق، خواستار عدم آزادی و تمدید توقیف نفکش حامل نفت ایران شد.

منابع محلی از درخواست وزارت دادگستری ایالات متحده از دولت محلی منطقه «جبل طارق» جهت تمدید بازداشت نفتکش «گریس 1» حامل دو میلیون بشکه نفت خام ایران خبر دادند.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع دولتی آمریکا گزارش داد که وزارت دادگستری این کشور با ارسال نامه‌ای به مقامات جبل طارق، خواستار توقیف و عدم آزادی نفتکش حامل نفت ایران شده است.

با این حال روزنامه «جبل‌طارق کرونیکل» گزارش داد که دادگاه عالی این منطقه ضمن مبرا دانستن ناخدا و سه خدمه نفتکش گریس 1، حکم آزادی آنها از توقیف را صادر کرده است.

این روزنامه همچنین نوشت علی‌رغم اینکه قرار بود نفتکش حامل نفت ایران صبح امروز (پنجشنبه) به وقت محلی، از توقیف خارج شود اما بعد از درخواست وزارت دادگستری آمریکا، این تصمیم را تا ساعت چهار بعدظهر (شش و نیم عصر به وقت تهران) به تعویق انداخته است.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    0 0
    سردمداران امریکایی بیان می کنند که بدنبال یکجانبه گری هستند و امنیت منطقه را نمی خواهند و در پی برهم زدن امنیت منطقه هستند، سردمداران امریکایی برشکسته ی اقتصادی هستند و می خواهند با چپاول منطقه و تحت فشار قرادادن اقتصاد دنیا، اقتصاد برشکسته ی خود را نجات دهند، این خلاف قوانین انسانی و الهی است که ملتهای دیگر را قربانی نظام یکجانبه گری کنید و مردم خودتان هم راضی نیستند که اینگونه بر سر مردم دنیا می آورید و ایران با قدرت از منافع خود دفاع می کند و این فکر که یکجانبه گری جواب می دهد، عمل شیطانی و غیر انسانی و خلاف ادیان الهی است