دشمنان با سیاه‌نمایی بدنبال ضربه زدن به آرمان‌های انقلاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دشمنان نظام در شرایط کنونی کشور، مشکلات اقتصادی و تحریم ها، با سیاه‌نمایی بدنبال ضربه زدن به نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان کردستان اظهار داشت: بد بین کردن مردم نسبت به مسئولان و خدمات نظام از دیگر اهدافی است که دشمنان در شرایط کنونی دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید در مقابل این هجمه های دشمن هوشیار باشیم، افزود: افزایش رضایت مندی مردم در جامعه با بیان خدمات و عملکردها از مهمترین وظایف و مسئولیت های مسئولان دولت و نظام است که باید این مهم در جامعه نمود عینی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر تشکیل منظم جلسات شورای اطلاع رسانی استان اضافه کرد: لازم است فضا برای اطلاع رسانی مناسب از طریق اهالی رسانه و مطبوعات توسط مدیران اجرایی فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان نیز با اشاره به توطئه های دشمنان در جامعه اظهار داشت: در حال حاضر کشور در شرایط جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمن قرار دارد و مهمترین مساله ای که بشدت توسط دشمن دنبال می شود، ناامید کردن مردم است.

بهرام نصراللهی زاده پاسخگویی به موقع به مردم و اطلاع رسانی درست را از وظایف شورای اطلاع رسانی دانست و افزود: عدم اطلاع رسانی صحیح و عدم شناخت مردم از خدمات ارائه شده توسط دولت از جمله مسائلی است که به دشمن در رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =