راه اندازی اولین شهرک استارت آپی کشور را در البرز به جد دنبال می کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با اهتمام ویژه ای درصدد هستیم اولین شهر استارت آپی کشور را در البرز راه اندازی کنیم.

به گزارش  خبرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی روز شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور با حضور در غرفه استارت آپ ها، با بیان اینکه البرز قطب علم و فناوری کشور است، افزود: این استان شرایط لازم را برای رشد و توسعه فعالیت های استارت آپی در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و... دارد.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی های موجود به گونه ای در البرز برنامه ریزی کردیم که شتاب دهنده ها و فن بازارها بستر مناسبی برای تولید اشتغال و رونق تولید داشته باشند.

شهبازی گفت: در البرز بیش از ۵۰ شتاب دهنده در کنار یکدیگر فعالیت می کنند از این رو طی مکاتبات و تفاهم نامه های منعقد شده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مقرر شد شهر استارت آپی البرز ایجاد شود.

وی افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد هستیم اولین شهر استارت آپی کشور را در البرز راه اندازی کنیم.

استاندار البرز عنوان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان از سوی استاندار البرز مامور شد با استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود نسبت به راه اندازی این امکان اقدام کند.

وی گفت: مکان یابی این شهرک صورت گرفته و امید است بتوانیم تا پایان سال اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =