تبدیل منطقه آزاد اروند به قطب استعدادیابی بدمینتون جنوب غرب ایران

عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران گفت: منطقه آزاد اروند ظرفیت تبدیل شدن به قطب استعدادیابی جنوب غرب ایران را دارد.

زهرا کریم بیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند زمان کوتاهی است که فعالیت خود را آغاز کرده است اما مسئولان این هیات با برنامه و استراتژی اصولی و مناسب، عملکرد شایسته‌ای از خود به جای گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند دغدغه پیشرفت و رشد فرزندان این خطه را دارند، افزود: منطقه آزاد اروند از لحاظ نیروی انسانی و همچنین شرایط جغرافیایی پتانسیل تبدیل شدن به مرکز استعدادیابی بدمینتون جنوب غرب ایران را دارد و تنها همت دست جمعی هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند و پشتیبانی مسئولان منطقه آزاد را می‌طلبد که امید می‌رود به کمک هم بتوانند این استعداد نهفته را شکوفا کنند.

عضو کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران برگزاری مسابقات چندجانبه بین‌المللی بدمینتون در منطقه آزاد اروند را مهم برشمرد و تاکید کرد: قوانین مناطق آزاد با سرزمین اصلی متفاوت است و باید از این پتانسیل مهم استفاده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =