رئیس کل دادگستری استان البرز 
سیاست قوه قضائیه رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری است

رئیس دادگستری استان البرز گفت: دستگاه قضا استان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و قوه قضاییه از تمام ظرفیت ها در راستای رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین فاضلی  روز شنبه در شصت و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان البرز که با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران همراه بود با اشاره به سیاست های کلی در حمایت از فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم‌ رهبری  در جنگ اقتصادی و به تعبیری با ترورسیم اقتصادی مواجه هستیم و دشمنان از همه جبهه ها به ما حمله کرده اند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی کشور رزمندگان جنگ اقتصادی هستند، ادامه داد: مانند جنگ نظامی دفاع مقدس این رزمندگان نیز به حمایت نیاز دارند، حمایت هایی که مادی و معنوی باشد.

 رئیس دادگستری استان البرز تاکید کرد:  تمامی ظرفیت های کشور باید در خدمت فعالان اقتصادی برای تولید و اشتغال باشند.

وی در مورد حمایت دستگاه قضا در استان البرز از فعالان اقتصادی بویژه در مورد ارتباطات میان کارگر و کارفرما از جمله حوادث کار توضیح داد: در این حادثه های کاری برای کارگران که غیرعمد نیز است فعالان اقتصادی به مراجع قضایی مراجعه می کنند و تا زمانی که حکم پرونده برای آنها صادر شود به نوعی به دلیل مراجعاتی که دارند از کار باز می مانند و فعالان اقتصادی خواستار رسیدگی به این مورد شده اند.

فاضلی  ادامه داد: در زمان حاضر اقداماتی در استان و در خصوص رسیدگی به پرونده های حادثه های کاری انجام شده است تا در کمترین زمان این موضوعات حل شود؛ چون مطالبات کارگران در این خصوص پرداخت دیه است و می توان آن را بدون کمترین حضور کارفرما حل کرد.

وی اشاره کرد: با نماینده پزشکی قانونی و یا بازرس اداره کار هماهنگ خواهیم کرد تا رسیدگی به پرونده فعالان اقصادی در خصوص حوادث کار بدین صورت در البرز پیگیری شود که بدون کمترین حضور کارفرما در مرلجع قضایی باشد و در صورت موافقت با اجرای آن‌ در روزهای آتی بصورت پایلوت در کرج اجرایی می شود و در آینده نزدیک آن را به دیگر واحدهای قضایی استان ارجاع می دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =