رضا اردکانیان امروز شنبه دوم شهریور در سفر یک روزه به استان البرز و در حاشیه بازدید سرزده از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب پرسنل ادارات برق به ارباب و رجوع اظهار کرد: سیستم این مجموعه باید به گونهای باشد که به مطالبات مراجعه کنندگان در زمان مناسب پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: روش کار، برنامه ریزی و ضوابط کار باید به گونهای باشد که مردم با مراجعه به ادارات احساس خستگی و بطالت وقت نکنند.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش مهمی از منابع مالی صنعت برق از طریق مردم تامین میشود؛ افزود: سالانه بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی در صنعت برق کشور داریم که تقریباً صددرصد آن را از مردم دریافت میکنیم.
وی اشاره کرد: قبض برق کاغذی را از مردم می گیریم و در قبال آن مواردی مانند ایجاد ساختمانهای اداری شرکت برق، ایجاد شبکههای برق و یا احداث نیروگاه را اجرایی میکنیم.
اردکانیان با خطاب قرار دادن مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز بیان کرد: وسواس کاری در سیستم ما باید به گونهای باشد که مردم به هنگام مراجعه به ادارات معطل نشوند، در این میان کارکنانی که به هر دلیل توان مواجه با مردم و در صف قرار گرفتن خدمت به آنها را ندارند در سیستم شناسایی شوند.
وی گفت: باید افراد با خلوص نیت در پشت گیشههای پاسخگویی به مراجعات مردمی مستقر شوند تا با انجام به موقع کارها وقت کمی از مردم گرفته شود.
46
نظر شما