۵۲ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی اردبیل ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت ۵۲ میلیون و ۳۱۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از محور مشکین شهر اردبیل با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۵ ماه گذشته به ثبت رسیده افزود:این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۷ میلیون و۸۹۶ هزار تردد بود۲/ ۹درصد افزایش نشان می دهد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۵ میلیون و ۲۹۷ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل سه راهی سرعین با ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار مورد به ثبت رسیده گفت:در تعطیلات اعیاد قربان تا غدیر از بازه زمانی ۱۸ الی ۳۱ مرداد ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در استان ثبت شده است.

وی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی تصریح کرد:در ۵ ماه گذشته ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تردد سرعت غیرمجاز نیز توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت به ثبت رسیده که امیدواریم مردم عزیز و مسافران گرامی با رعایت کامل قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1292965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =