رییس شورای شهر خرم آباد:سرپرست شهرداری خرم آباد اختیار تام دارد

رییس شورای شهر خرم آباد گفت: سرپرست شهرداری اختیار تام دارد و در عزل و نصبها می تواند از اختیارات خود استفاده کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی ماکنعلی در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: در حال حاضر در بین اعضای شورا اختلافی وجود ندارد و هر 9 نفر اعضا خوشبختانه بر حمایت از سرپرست و برنامه های وی اتفاق نظر دارند.

وی افزود: هیچیک از اعضای شورا بدنبال سهم خواهی نیستند و هر مدیری که در این مسیر حرکت نماید قطعاً دارای ضعف بوده و بایستی پاسخگوی عملکرد خود باشد.

خبرنگاران در جلسات شورا شرکت کنند

رییس شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه برابر قانون خبرنگاران می توانند در جلسات علنی شورا شرکت کنند اظهار کرد:  تا زمانیکه بنده در شورا مسئولیت دارم و عنوان ریاست جلسات را خواهم داشت خبرنگاران منعی جهت حضور در جلسات علنی و کمیسیون ها ندارند و در ایم فرصت از همه خبرنگاران دعوت می نمایم  در جلسات حضور یابند.

ماکنعلی با اشاره به وضعیت شهربازی کیو گفت: متاسفانه  شهربازی کیو با احکام صادره قضایی سه سال است تعطیل است اما با پیگیری هایی که در چند روز گذشته داشتیم و جلساتی در این زمینه برگزار گردیده خوشبختانه تا 80 درصد با بهره بردار قبلی این مجموعه به توافق رسیدیم و بخش زیادی از مشکلات برطرف شد.

استفاده شهروندان از شهربازی کیو در آینده ای نزدیک

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد: انشااله بعداز رایزنی هایی سرپرست شهرداری و حل مابقی ابهامات در آینده نزدیک شاهد استفاده شهروندان از این مجموعه تفریحی خواهیم بود.

رییس شورای شهر خرم آباد در پایان شهرداری خرم آباد را از نظر نیروی انسانی یک نهاد تورم زا دانست و تصریح کرد: ترزیق پرسنل جدید تحت هر عنوانی قانونی نیست و هر نیروی جدیدی غیرقانونی و براساس روابط به شهرداری تحمیل شود می بایست اخراج گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =