هشدار حریری به پمپئو درباره ماجراجویی صهیونیست‌ها

ایرنا نوشت: "سعد حریری" نخست وزیر لبنان در تماس تلفنی با "مایک پمپئو" وزیر خارجه امریکا درخصوص خطرات تداوم نقض قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت و حق حاکمیت لبنان از سوی رژیم صهیونیستی هشدار داد و بر ضرورت اقدام برای توقف آن تاکید کرد.

به گزارش روسیا الیوم، نخست وزیر لبنان در این گفت وگوی تلفنی بر پایبندی این کشور به توافقنامه های بین المللی به ویژه قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد.

براساس این گزارش، حریری درخصوص خطرات تداوم نقض این قطعنامه و حق حاکمیت لبنان از سوی رژیم صهیونیستی هشدار و بر ضرورت اقدام برای توقف آن تاکید کرد.حریری همچنین در گفت وگو با پمپئو گفته است که لبنان تمام تلاش خود را برای خویشتنداری و اقدام برای کاهش تنش به کار می بندد.

پمپئو نیز در این گفت و گوی تلفنی بر حفظ ارامش و ثبات در منطقه تاکید کرده است.

دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی بامداد امروز (یکشنبه) با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند که پهپاد اول هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

در همین رابطه "جبران باسیل" وزیر امور خارجه لبنان در واکنش به تجاوز دو پهپاد صهیونیستی به جنوب بیروت از نماینده دائم لبنان در سازمان ملل متحد خواست که در اعتراض به تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک کشورش به شورای امنیت شکایت کند.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی AE ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    اینها کجای ادیان الهی قرار دارند، اینها صهیونیسم هستند که پیامبران الهی خود را کشتند، اینها جز نژادپرستی چیزی ندارند و هدفشان نیل تا فرات برای احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی و تسلط بر آسیا و افریقا و حتی نفوذ بیشتر در اروپا است، به چه دلیل انگلیس را از اتحادیه ی اروپا خارج می کنند، چون با ایجاد شکاف در اتحادیه ی اروپا که به هر نحوی وابسته به سردمداران امریکایی است، اتحادیه ی اروپا را توسط سردمداران انگلیسی کنترل کنند و خلاف قوانین انسانی و الهی حرکت می کنند که خداوند یکتا پرده از اعمالشان برای چپاول و غارت و کشتار انسانیت خواهد افکند و رسوا خواهند شد