استاندار کردستان: وظیفه مدیران حمایت از تولید کننده است

استاندار کردستان گفت: هیچ دستگاە اجرایی حق ندارد برای دولت از مردم و فعالان بخش های گوناگون درآمد غیر قانونی کسب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در جلسه هم اندیشی با معدن کاران استان با بیان اینکه معادن استان ظرفیتی بزرگ برای توسعه هستند، اظهار داشت: از این منابع باید در راستای افزایش اشتغال و درآمدزایی بیشتر مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه از کلام معدن کاران استان چنین استنباط می شود که در این بخش ناهماهنگی و عدم تعامل وجود دارد، گفت: اداره منابع طبیعی و معادن در کل کشور وجود دارند و اگر قانونی هست برای همه کشور وجود دارد و باید به آن احترام گذاشت.

استاندار کردستان تاکید کرد: کارگروه رفع موانع تولید در چند جلسه مشکلات مربوط بە معادن استان با اداره منابع طبیعی را تعیین تکلیف کنند.

مرادنیا افزود: تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه‌های اجرایی بە فکر درآمدزایی برای دولت باشند و از فعالان تولیدی رقمی خارج از چارچوب قانون دریافت کنند.

وی تصریح کرد: قانون درخصوص نحوە و میزان دریافت از فعلان اقتصادی بخش های گوناگون ساز و کار مشخص خود را دارد و اگر تخلفی در این خصوص وجود دارد باید بشدت با آن برخورد شود.

استاندار کردستان در ادامە سخنان خود دوری از حسادت و غرض‌ورزی را لازمە فعالیت تولیدی و اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: لازم است مدیران زیر مجموعە های خود را توجیە و با درک حساسیت ها بە چرخە تولید و اشتغال کردستان کمک کنند.

مرادنیا اضافە کرد: اگر می‌خواهیم استان توسعە پیدا کند باید همە با یکدیگر همکاری کنند وظیفە همە ماست از تولید کنندە حمایت کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =