خاطره روحانی از خوابیدن شهید رجایی در یک جلسه مهم

رئیس جمهور با اشاره به دوران آشنایی خود با شهیدان رجایی و باهنر، قبل و بعد از انقلاب گفت: در تمام این دوران‌ها هیچ تغییری در رفتار آن دو عزیز ندیدم و این بسیار مهم است که در فراز و نشیب زندگی و روزهای سختی و راحتی قدرت روح اراده و تواضع انسان در برابر مردم تغییر نکند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت السلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز و در جریان مراسم عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن در کشور، به ذکر خاطراتی از شهیدان رجایی و بهشتی پرداخت.

>>>> بیشتر بخوانید؛

روحانی:کسی که می‌خواهد با من عکس بگیرد باید همه تحریم‌ها را بردارد

رئیس جمهور با اشاره به دوران آشنایی خود با این دو شهید بزرگوار، قبل و بعد از انقلاب گفت: در تمام این دوران‌ها هیچ تغییری در رفتار آن دو عزیز ندیدم و این بسیار مهم است که در فراز و نشیب زندگی و روزهای سختی و راحتی قدرت روح اراده و تواضع انسان در برابر مردم تغییر نکند.

 روحانی با بیان اینکه برخی روحی کوچک دارند و با یک پست، مدرک و ترفیع راه خود را گم می‌کنند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر و سایر شهدا به ما آموختند که چگونه زندگی کنیم و باید در هفته دولت از اخلاق، رفتار و اراده آنها بهره لازم را ببریم.

رئیس جمهور همچنین با ذکر خاطره‌ای از شهید رجایی و در جلسه‌ای در ساختمان نخست‌وزیری با حضور شهیدان باهنر و بهشتی، مرحوم رفسنجانی و مقام معظم رهبری، گفت: در آن جلسه شهید رجایی که مشغول انجام رسیدگی به امور بود برای لحظه‌ای به خواب رفتند و شهید بهشتی به ما اشاره کردند که کمی آرام‌تر حرف بزنید چرا که شهید رجایی برای ۴۸ ساعت نخوابیده بود و با چنین روحیه و ایمان و اخلاصی کار می‌کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =