۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
ایرج عرب: مدیریت به یک پرسپولیسی رسید

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: از وزیر ورزش خواهش کردم با استعفایم موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایرج عرب بعد از کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در واکنش به این سؤال که گفته بود استعفا نداده است، اما وزیر ورزش با استعفایش موافقت کرد، گفت: «من قبلاً هم گفته بودم که مدتی پیش نزد وزیر ورزش استعفا کردم، اما او مخالفت کرد. از آنجا که این استعفا باز بود، از وزیر خواستم که با توجه به مشکلات شخصی که دارم با آن موافقت کند که این کار انجام شد.»

او درمورد توافق باشگاه پرسپولیس با شرکت ریحان فیلم برای واگذاری بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ که قبلاً از سوی این باشگاه انجام شده بود، اما حالا بلیت‌فروشی به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شده است، گفت: «از آنجا که شرکت توسعه و تجهیز تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افرازی را برای بلیت‌فروشی دیدارهای پرسپولیس و استقلال و تیم ملی و همچنین موارد دیگر عهده‌دار است، خواسته که این تجهیزات در اختیار خودش باشد و قصد اجاره دادن آنها را ندارد. با این شرایط نمی‌توانیم بلیت‌فروشی را به شرکت دیگری واگذار کنیم و در این مورد هم با شرکت ریحان فیلم مذاکراتی خواهیم داشت تا به نتیجه برسیم.»

عرب در واکنش به این پرسش که «عملکرد او مورد انتقاد هواداران بوده است و با این شرایط به خودش چه نمره‌ای می‌دهد؟»، گفت: «نظر شما را قبول ندارم. از این جهت که یکسری از عملکردم راضی بودند و برخی انتقاداتی داشتند. شما هیچ وقت نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید، مخصوصاً اگر در شرایط خاص مجبور شوید تصمیمات مهمی را در باشگاه پرسپولیس بگیرید. متأسفانه دوران مدیریت من در پرسپولیس با شرایط سختی همراه بود که سعی کردیم بعد از رفتن برانکو اوضاع را کنترل کرده و جانشین خوبی برای وی بیاوریم که به نظرم در این کار موفق بودیم. ضمن اینکه در این شرایط سخت بازیکنان را حفظ کرده و تیم خوبی را بستیم. در کنار این مسئله پرداختی خوبی را در یک ماه گذشته به بازیکنان داشتیم و اکثراً 80 و 90 درصد قرارداد فصل‌پیش‌شان را دریافت کردند.»

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد بازگشت انصاری‌فرد به پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: «انصاری‌فرد از خانواده خود پرسپولیس است که به خانه‌اش برگشته است و امیدوارم در کارش موفق باشد. من هم چه در هیئت مدیره باشم چه نباشم هر گونه کمکی که لازم باشد را انجام می‌دهم.»

او در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه چرا او با وجود اینکه چند وقت پیش استعفا کرده بود، اما اخیراً تلاش می‌کرد در پرسپولیس بماند و این را صراحتاً گفته بود، گفت: «به هر صورت هر مدیری تا روز آخر و لحظه آخری که هست باید کارش را درست انجام دهد. من هم سعی می‌کردم تا وقتی باشم کارم را درست انجام دهم.»

عرب درباره بدهی‌های سنگینی که برای مدیرعامل آینده پرسپولیس برجای گذاشته است، گفت: «ما کلاً 200 میلیون بدهی داخلی داشتیم که با پرداخت آن کارت همه‌ی بازیکنان و مربیان صادر شد. در مورد پرداخت قراردادهای بازیکنان و مربیان هم باید بگویم که یک امر طبیعی است. باشگاه تعهداتی به آنها دارد که باید عمل کند. در واقع این‌ها بدهی نیستند، بلکه تعهد باشگاه هستند و باید آنها را از هم جدا کرد.»

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =