اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه بازگشایی مراکز آموزشی لرستان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان از اجرای طرح نظارتی لوازم التحریر ویژه بازگشایی مراکز آموزشی استان در سال۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمدرضا صفی خانی در این رابطه گفت : طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از ۱۰ شهریور لغایت ۱۰ مهر ۹۸در استان لرستان اجرا می شود تا از برخی تخلفات در حوزه فروش لوازم و وسایل مدرسه جلوگیری به عمل آید.

وی بیان اینکه طرح نظارتی ویژه بازگشایی مراکزآموزشی با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی استان برگزار می گردد افزود: این طرح درقالب ۳۰ اکیپ به صورت ثابت و سیار همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرد فروش

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: در این طرح نظارت بر ، ارائه فاکتور فروش معتبر توسط واحد های عرضه کننده لوازم التحریر، دفتر دانش آموزی ، خودکار، مداد ، کیف وکفش، البسه دانش آموزی،کاغذ A۴ ممانعت از فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان و نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در مقاطع عمده و خرد فروش انجام میشود.

صفی خانی ادامه داد: جلوگیری از عرضه انواع اقلام نوشت افزار تقلبی و غیر استاندارد وبرخورد قانونی با کالاهای قاچاق در سطح بازار و همچنین جلوگیری از عرضه هرگونه نوشت افزار منقوش به تصاویر غیر اخلاقی در سطح بازار از دیگر اهداف این طرح می باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیزدر صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه می‌توانند با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان تماس حاصل فرمایند.

تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی به دانش آموزان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: جهت رفاه حال هم استانی های عزیز نمایشگاه لوازم التحریر ، کیف،کفش در مرکز استان و شهرستان های تابع که اعلام آمادگی نمایشگاه نمایند برگزار میشود و کلیه لوازم التحریر موردنیاز دانش آموزان ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =