اختصاص ۱۱۸ میلیارد ریال اعتبار برای شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان بروجن

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در شورای اداری شهرستان بروجن گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال به شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر درشهرستان بروجن اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،حمیدرضا فلاح ضمن تکریم شأن شهیدان رجایی و باهنر و گرامی‌داشت هفته‌ی دولت ،  افزود :از این مبلغ ۶۹میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی- استانی)۴۰ میلیارد ریال داخلی و ۹میلیارد ریال از محلّ اعتبارات ملّیاست.

فلاح اظهار داشت: این اعتبارات برای تعریف و تکمیل پروژه‌های زیرساختی و اجرای امکانات زیربنایی در شهرک‌های صنعتی بروجن ، فرادنبه ، سفیددشت ، بلداجی و همچنین ناحیه‌ی صنعتی گندمان اختصاص یافته است.

وی تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب شهرک صنعتی بروجن را یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های فاضلاب در کشور برشمرد و گفت: بوی نامطبوع ناشی از تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب در شهرک صنعتی بروجن به طور عمده مربوط به چند واحد صنعتی است که ان‌شاءالله با انتخاب پیمان‌کار در هفته‌ی آتی، عملیات ارتقای سیستم آن آغاز می‌شود.

گفتنی است که در حال حاضر ۴ شهرک و یک ناحیه‌ی صنعتی در شهرستان بروجن ، آماده‌ی  واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در زمینه‌های مختلف تولیدی هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1294257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =